پدر رفت

by

پدر رفت و من ماندم و هیچ کوهی برای تکیه کردن

پانوشت 3 : پدر چند سفارش بصورت شفاهی برام داشت . اول این که در عزایش سیاه نپوشم ,نپوشیدم .دوم این که کارهای بعد از فوتش را خودم انجام دهم که انجام شد.سوم این که در عزایش ناله نکنم و صدایم را کسی نشنود که همینطور هم شد..سفارش دیگرش این بود که اشک نریزم و کسی اشک هایم را نبیند که متاسفانه در این مورد نتوانستم به وصیتش عمل کنم.

پانوشت 2 : مرگ پدر بقدری سریع و غیر منتظره بود که هنوز نتونستم باهاش کنار بیام.

پانوشت 1 : تنها چیزی که تسکینم میده اینه که ایستاده و راحت , بدون اینکه زمینگیر بشه فوت کرد .همانطور که آرزوش بود.

12 پاسخ to “پدر رفت”

  1. چالیست Says:

    ای واااااای…. :((
    تسلیت عزیز
    غم آخرت باشه😦
    ===============
    bishilepile:
    جناب چالیست گرامی سپاسگزارم
    امید که همیشه تندرست و دلخوش باشی

  2. عین الله Says:

    دوست عزیز, تسلیت فراوان برای شما و خانواده, روانش شاد.
    =====================
    bishilepile:
    سپاس جناب عین الله گرامی
    امید که شما و خانواده گرامی همیشه تندرست و سلامت باشید

  3. سینا Says:

    سلام
    تسلیت میگم امیدوارم غم اخرت باشه

    اگه تنهاترین تنهایان شوی بازهم خدا هست که جبران همه نداشته های توست
    ==================
    bishilepile:
    ممنون رفیق

  4. امید Says:

    تسلیت برای شما و باقی بازماندگان و آرامش برای عزیز از دست رفته
    ==================
    bishilepile:
    سپاس دوست ارجمند

  5. k44mi Says:

    salam ham ghafas maratebe hamdardi am ra pazira bash
    khabare fote pedar gerami baese tasore khater gardid
    omid ke arameshe abadi dar panahe hagh masalat gardad

    hovalbaghi
    =========
    bishilepile:
    sepas doste gerami
    omid ke shoma va khanevade mohtaram
    salamat va tandorost bashid

  6. ن.شقایق Says:

    حق
    آلبالوی گرامی درود

    نخست کوچ پدرتان را تهنیت می‌گویم و برای ایشان آمرزش و آسایش و برای شما شکیبایی و شادی آرزومندم.
    دوم بابت این همه تأخیر در سر زدن و خبر شدن از کوچ پدر بی‌نهایت شرمنده و خجلم.

    برای شما و خانواده و بویژه مادر، اگر هنوز گام بر چشمان من و زمین دارند، آرزوی بهترین‌ها را دارم.

    هماره شاد و بهروز باشید.
    ===============
    bishilepile:
    سپاس دکتر جان
    ممنون از لطف شما . روزگار سختی رو میگذرونم اما بهر حال میگذرونم
    آرزو میکنم شما و خانواده محترم همیشه سلامت و تندرست باشید
    ارادت

  7. niki Says:

    سلام
    من با سرچ اومدم اینجا و وبلاگتون رو دیدم و خواستم ازتون تشکر کنم که دیدم متاسفانه بعد از فوت پدرتون دیگه ننوشتید.
    بسیار متاسفم و بر روحشون درود می فرستم.من هم پدرم فوت کرده و میدونم تابتونید با این درد کنار بیایید(نه این که فراموشش کنید)زمان می بره.اما هرچه زودتر سعی کنید بر خودتون و زندگی مسلط بشید زودتر روح اون مرحوم آرامش می گیره.
    بابت شهر قصه سپاس بی پایان منو پذیرا باشید
    ==========================
    bishilepile:
    سپاس دوست من
    از توجه شما سپاسگذارم .
    بله باشما موافقم باید هرطور شده با موضوع کنار بیام

  8. دوست Says:

    ناپایداری خاصیت جهانیست که در آن زاده میشویم، بدست می آوریم و از دست می دهیم. خوشا کسی که در این بین مجالی برای دوست داشتن و دوست داشته شدن یافته باشد!

    سرفراز باشید و امیدوار.

  9. aras Says:

    تسلیت عرض می کنم

  10. gajamoo2 Says:

    روح ش شاد و یادش همیشه زنده و گرامی

  11. احسان Says:

    روزگار اسان میبخشد و میگذاردت تا اسان دل ببندی اما ناگهان یکباره و سخت میستاند تا تجربه به ناگاه خدانگهدار گفتن دوستداران را بیازمایی.. .من ازادرس فایل شهر قصه در فروم کودکی به فور شیرد و از ادرسی که اونجا بود به اینجا لینک شدم که این گذر درد رو دیدم که البته مربوط به دو سال قبله اما چون خودم پدرم رو زود از دست داده ام خواستم بگویم : میدانم که جایش هیچگاه پر نخواهد شد.گرچه غمش با گذر زمان درونی میشود اماجزیی از زندگی خواهد بود.من غم نبودن پدرم را به شادی او که پدرش رو پس از سالها در فراسوی زمین ؛در ارامش مطلق در اغوش میکشید تاب آوردم. .شما نیز بیاورید….

  12. vahid sarbaz Says:

    درود دوست مجازم
    پلکهای پدر بسته شد ولی روحش نظاره گر توست ! شیون برای مرده پیامد نمیشود ولی نمیشه! امیدوارم در آغوش خدایی نیک ارگاسمی جنون آور رو به تجربه بشینه!
    خرسند باش که چون من و مایی هم خوشبخت نیستیم با ماندن! گاهی نبودن بهتر راه برای بودنـــ ه !

پاسخی بگذارید

