دانلود نمایشنامه شهر قصه اثر بی همتای زنده یاد بیژن مفید (کیفیت بالا MP3, 320)

by

(در مورخه 88/03/09 پست بازبینی و دوباره بروز شد لطفا در صورت نیاز به مسیر دیگری برای دانلود بمن اطلاع بدید تا مسیر جدید آپلود کنم .bishilepile )

منبع تصویر

لینکهای دانلود شهر قصه با کیفیت بالا (mp3 320) برای دوستانی که امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت   دارند:

1)  بخــــــش اول  حجم فایل 66,692KB

2) بخــــش دوم  حجم فایل 59,173KB

3)  بخــش سوم   حجم فایل 69,531KB

4)  بخش چهارم   حجم فایل 69,362KB


لینک های دانلود  نمایشنامه هرپرده  در سه قسمت برای سهولت دانلود:

پرده اول :

دانلود  پرده اول قسمت اول

دانلود پرده اول قسمت دوم

دانلود پرده اول قسمت سوم

پرده دوم :

دانلود پرده دوم قسمت اول

دانلود پرده دوم قسمت دوم

دانلود پرده دوم قسمت سوم

پرده سوم :

دانلود پرده سوم قسمت اول

دانلود پرده سوم قسمت دوم

دانلود پرده سوم قسمت سوم

پرده چهارم :

دانلود پرده چهارم قسمت اول

دانلود پرده چهارم قسمت دوم

دانلود پرده چهارم قسمت سوم

در پست های بعدی لینک های دانلود با کیفیت متوسط و کیفیت پائین با حجم کم را هم قرار خواهم داد

پی نوشت : دوست بسیار ارجمندمان جناب آقای س. پوراصغری حقی اشتباه مرا در لینک بخش اول پرده دوم تذکر فرموده بودن که همین جا ازمحضرشان تشکر میکنم و از دیگر دوستان پوزش میطلبم .چقدر خوب که با توجه دوستان اشکالات این پست گرفته شود .بازهم سپاس از دوست ارجمندم


albaloo

پ ن : لینک بخش سوم بدلیل بد بودن این روزهای اینترنت فعلا بصورت موقت از مدیا فایر جایگزین شد . سر فرصت مجددا تعیر خواهد شد

برچسب‌ها: , ,

14 پاسخ to “دانلود نمایشنامه شهر قصه اثر بی همتای زنده یاد بیژن مفید (کیفیت بالا MP3, 320)”

  1. دقت هاي يك جغد! Says:

    درود
    لينك ها كار نمي كنند
    ===============
    bishilepile:
    درود بر شما دوست عزیز
    چک کردم سالم هستند
    اگر بفرمائید دقیقا کدام فایلها مورد نظر شماست مطمئنا از مسیر های دیگر امکان دانلود فراهم خواهم کرد
    مرسی از توجه شما

  2. ebi Says:

    با تشكر ,من هم تلاش كردم ولي جواب نداد’اكه راهنمايي كنيد ممنون ميشم
    در ضمن اكر اطلاعي در مورد نمايشنامه (محاكمه ايرج ميرزا) كسي داره و به من بده بسيار لطف بزركي به من كرده.ممنون

  3. دست نوشته Says:

    دستت درد نکنه. من صوتیش رو داشتم، تصویریش باید جالب تر باشه

  4. دست نوشته Says:

    من عاشق اون روباهم😉

  5. خداحافظی گـَجَمو با خوانندگان خوب و دوست داشتنی مجله خبری | Gajamoo Says:

    […] بخوانی. ۵ – جا داره از عده ای دوستان گل (سبز ) آلبالو – مسیح – نازنازی – شقایق – باران ۴۵ و حتی مرجان […]

  6. baba barghi Says:

    harf nadareh

  7. سحر Says:

    با سلام اگه میشه برام بفرستینش به این آدرس
    =============================
    bishilepile:
    دوست ارجمند متوجه نشدم چه چیزی را وبه کجا بفرستم .آدرسهای دانلود کاملا مشخصه و جدیدا هم چک کرده ام و همه خوب کار میکنند.اما اگر مورد دیگه ای باشه من درخدمتتان هستم

  8. سینا پوراصغری حقی Says:

    دوست عزیزم، آلبالوی گرامی!
    ضمن تشکر به دلیل کمکتون به تجدید خاطرات بچگی، می خواستم عرض کنم که لینک قسمت اول از اپیسود دوم رو اشتباه وارد کرده اید. لینک درستتون این هست:
    http://www.4shared.com/file/101636553/33ce1ee2
    /shahre_ghesse_EPZ_002hi__P1.html
    ===============
    bishilepile:
    دوست گرامی بینهایت از توجه شما سپاسگذارم.و از این که این مورد را گوشزد فرمودین ممنونتان هستم. حتمن در اولین فرصت هم تصحیح میکنم و هم در پی نوشت توضیح و تشکری از شما خواهم داشت . متاسفانه با مشکلاتی که با بلاگفا ایجاد شد مجبور شدم که طبق حرکت دسته جمعی دوستان من هم این مطالب را (که در واقع ابتدا در یک بلاگ مخصوص همین موضوع در بلاگفا ایجاد کرده بودم) به وورد پرس منتقل کنم که البته دانش کم من باعث بروز این مشکلات شده که هم پوزش میطلبم و هم صمیمانه متشکرم .

  9. amirali Says:

    سلام
    لینک پرده اول قسمت دوم کار نمیکنه.
    bishilepile:
    ==================
    دوست محترم عذر خواهی میکنم .لینک را تصحیح کردم .ولی چون کل پست را از بلاگفا منتقل کردم به اینجا بازهم ممکنه که مشکل پیش بیاد (علیرغم این که تاکنون 155 بار دانلود شده) به همین خاطر فایل را مستقیمن از اینجــــــــــــا دریافت بفرمائید. واقعن از توجه شما سپاسگذارم

  10. شهرام Says:

    ما آدم ها معمولا ً کار بدون مزد انجام نمی دیم.
    پس اونائی که به خاطر مسایل غیر مادی کاری می کنن شایسته تحسین و ستایشن.
    من از شما ممنونم که خاطرات کودکی رو برام زنده کردین.
    موفق باشید
    ===========
    bishilepile:
    خواهش میکنم .سپاس از نظر لطف شما. امیدوارم که این نمایشنامه زیبارا به نسل بعدی منتقل کنیم

  11. خداحافظی گـَجَمو با خوانندگان خوب و دوست داشتنی مجله خبری « Kalvarza's Blog Says:

    […] بخوانی. 5 – جا داره از عده ای دوستان گل (سبز ) آلبالو – مسیح – نازنازی – شقایق – باران 45 و حتی مرجان […]

  12. خرک Says:

    لینک اپیزود 3 هم خراب است و کار نمیکند

  13. مهران Says:

    وای خدا . نمیدونی چقدر مشتاق شنیدن و دیدن این شاهکار بیژن مفید هستم ادمین عزیز. ولی هر لینکی رو کخ میزنم هیچ نتیجه ای نمی گیرم. ای خدا. دانلود نمیشه. کمک کن آلبالوی گرامی. خواهش می کنم. ممنون

  14. bishilepile Says:

    دوست گرامی برایتان ایمیلش میکنم

پاسخی بگذارید

