هی با توهستم ,با تو که با چوب وچماق و سنگ افتادی بجان بچه های این مملکت

by


هی تو که با چوب و سنگ و چماق و چاقو افتادی بجون بچه های این مملکت اصلا متوجه هستی که با کی طرفی . اصلن میفهمی که داری با کی میجنگی . پس فردا خانواده ات برای یک سرماخوردگی باید برن تو مطب دکتری که امروز دانشجوئه وتو داری با چوب میزنی توی سرش.
پس فردا فرزندتت توی مدرسه یا دانشگاهی درس خواهد خوند که معلم و استادش همین دانشجوئی ه که تو با چاقو میزنیش.
حواست باشه تو داری تخم نفرت را در دل کسانی میکاری که پس فردا باهاشون مستقیما سروکار خواهی داشت.
البته مطمئن باش که اون موقع کسی از گذشته کسی نخواهد پرسید و کارت هم لنگ نخواهند ماند. اما آیا تو شرمنده نخواهی شد؟

bishilepile

3 پاسخ to “هی با توهستم ,با تو که با چوب وچماق و سنگ افتادی بجان بچه های این مملکت”

  1. مهرداد Says:

    با سلام. من مهرداد هستم… در فیس بوک و جاهای دیگه فعالیت میکنم. مشتاق بودم در بالاترین هم فعالیت کنم ولی عضویت در سایت بالاترین نیاز به دعوت نامه دارد. لطفاً برای من به ایمیلم دعوت نامه بفرستید. خیلی از شما ممنون هستم.

  2. مهرداد Says:

    مرسی که هر روز امیدوارتر از دیروز به فعالیتت ادامه میدی تا این جنبش سبزمون به نتیجه برسه. من که بسیار خوش بین هستم.

  3. مهیار Says:

    اینها سی‌ ساله که که تخم نفرت رو کاشته‌اند با خون جوانان این وطن.و حالا باید نتیجه آن را درو کنند.این حکومت ظلم ،به دست مردان و زنان ایران به زیر کشیده خواهد شد و جهان ایرانی واقعی‌ را خواهد شناخت.زنده باد ایران، زنده باد آزادی.

پاسخی بگذارید

