متاسفانه بهیچ وجه نمیشه وارد بخش مدیریت وبلاگ بشم

by

اگر از مراجحعه کنندگان محترم کسی بتونه منو یاری کنه ممنونش میشم
bishilepile

2 پاسخ to “متاسفانه بهیچ وجه نمیشه وارد بخش مدیریت وبلاگ بشم”

  1. ن.شقایق Says:

    حق
    درود بر شما
    من الان در بخش مدیریت بلاگ خودم هستم و دارم برای شما می‌نویسم.
    مشکل از اکسپلورر یا ویندوز یا… نیست؟
    همه Tempهایتان را پاک کنید
    از یک اکسپلورر دیگر استفاده کنید
    firewall را خاموش کنید
    از یک دسترسی دیگر استفاده کنید
    از کافی نت یا رایانه دوست دیگری برای ورود استفاده کنید
    ویندوز عوض کنید

    دیگر عقلم قد نمی‌دهد!

  2. کتی Says:

    میشه اگه از سریال ایتالیا ایتالیا چیزی قسمتی دارید ادرس اینجا بذارید؟وبلاگ زیبایی دارید.الان داریم شهر قصه گوش میدیم یاد بچگی.لعنت به فیلتر
    ===============
    bishileplie:
    دوست گرامی من هم اعتقاد دارم که لعنت بر فیلتر
    اما شما را بخدا ایتالیا ایتالیا دیگه چه صیغه ایه لطفا شهر قصه را با ایتالیا ایتالیا مقایسه نفرمائید بهرحال ممنون از توجه شما

پاسخی بگذارید

