ای دوصد لعنت بر این فیلتر باد

by

لعنت به این فیلترها
لعنت به همه فیلتر کننده ها
نمیدونم تا کی باید ما چوب تنگ نظریهای عده ای تمامیت خواه رو بخوریم
امیدوارم که روزی برسه که هیچ سایت و وبلاگی فیلتر نباشه
bishilipile

================

پ ن :

ذوق زده شدم  دوست بسیار محترمی در بخش نظرات یکی از پستهای مجله خبری گجمو این آدرس را

http://www.m.wordpress.com

برای ورد به بخش مدیریت وورد پرس گذاشتند که داره واقعا جواب میده

واقعا از دوست گرانقدرمان تشکر میکنم

bishilepile

6 پاسخ to “ای دوصد لعنت بر این فیلتر باد”

  1. مجله خبری Gajamoo Says:

    سلام جناب بی شیله پیله.
    برای من که فیلتر نیستی.
    در مورد فیلترینگ سایت مورد علاقه هر دومون باید خدمت شما عرض کنم که بنده از التراسورف 91 بجای 94 استفاده می کنم که البته اگر سرعت adsl خوب باشد ضمن اینکه وقتی به دو لینک + یا – دادم،دوباره روز از نو و روزی از نو …..
    روش های مختلفی را برای ورود به مدیریت امتحان کردم که متاسفانه کارساز نبود ولی می توانم لینک هایی را که دیگر گذاشتند،بخوانم. در هر حال اگر خبر خوشحال کننده ای دستم رسید مطمئن باش شما را هم در جریان خواهم گذاشت.
    یاشاسین آذربایجان
    یاشاسین آزادی
    یاشاسین آلبالوی خودم
    ==============
    albaloo:
    دوست ارجمندم گجموی گرامی
    جناب ن . شقایق با آدرسی که برای مدیریت وبلاگ در پست درد مشترک گذاشته بودند مشکل را حل کردند
    ممنون از ایشان و شما و همه دوستان
    بزرگوارید شما
    یاشاسین ایران
    ارادت

  2. ن.شقایق Says:

    حق
    درود
    قابلی نداشت آلبالو جان!
    از بابت هدیه زیبایتان هم سپاس. باز هم به خانه خودت سر بزن.
    خوشمزه و خوشرنگ باشی!
    =============
    bishilepile:
    بنده نوازی فرمودین قربان
    دست شما درد نکنه جند روز بود که با هیچ کلکی نمیتونستم به وبلاگ وارد بشم
    از زحمتی کشیدید سپاسگذارم
    بقول گجموی خوبمان
    صفای قدمتان

  3. مانیا Says:

    سلام کم پیدایی؟
    منم یه زمانی مشکل داشتم با اون آدرس مشکلم حل شد
    موفق باشی.
    ============
    bishilepile:
    درود بر مانیا ی گرامی
    من بواسطه شغلم از اوائل صبح تا عصر در دنیای اینترنت هستم .معمولا روزی یک بار به وبلاگ خوب شما هم سر میزنم.امااین روزها بخاطر این فیلترینگ واقعا دل و دماغی برام نمونده.البته من آدم سیاسی نیستم ولی این فیلترینگ بطور مطلق قابل قبول نیست چه در زمینه های سیاسی چه در سایر موارد.بهرحال از این که فعلا با این نشانی که دکتر شقایق (من این اسم رو برای ایشان انتخاب کردم و نمیدونم که درسته یا نه ولی برای من دکتر شقایق هستند)زحمتش رو کشیدند حداقل نصفخ و نیمه تو وبلاگ خودم حضور دارم.
    ممنون از توجه شما . لطف فرمودین

  4. bishilepile Says:

    http://www.filefactory.com/file/agf64b1/n/shah_re_ghesse_H_320_rar

  5. افسانه Says:

    واقعا لعنت بر فیلتر کننده

  6. ویشتاسب Says:

    واقعا لعنت بی سواد هم هستند سایت های بزرگ دنیا در زمینه فتوشاپ هم جدیدا فیلتر شده خدا بگم… صبح امید خواهد آمد

پاسخی بگذارید

