دانلود تمامی قسمتهای نمایشنامه شهر قصه شاهکار زنده یاد بیژن مفید

بدست

مدتها بود که بدنبال کپی بی عیب و نقص و پرکیفیت از این نمایشنامه بودم و ماحصل این جستجودر این پست و دو پست دیگر تقدیم دوستان عزیزم میکنم  .همین جا از همه دوستانی که  در یافتن و نیز برش فایلهای صوتی بمن یاری رسوندند تشکر میکنم .در این پست فایلهای اصلی را برای دانلود گذاشتم.در پست های بعدی فایلهای کم حجم تر برای دوستانی که به اینترنت پر سرعت دسترسی ندارند قرار خواهم داد.

دانلود  مجموعه شهر قصه با کیفیت بالا (320  MP3)  برای دوستانی که به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند:

1)    پــرده اول/  حدود  66/7MB

2)   پـــرده دوم/  حدود   59/2 MB

3)    پرده سـوم / حدود  69/6 MB

4)   پرده چهارم /  حدود  69/4 MB

ابنجا برای سهولت دانلود هر پرده را به سه قسمت تقریبا مساوی تقسیم کردم

دانلود   پرده اول ازمجموعه شهر قصه با کیفیت  بالا در سه قسمت :

1)   بخش اول از پرده اول/  حدود   21/5 MB

2)    بخش دوم از پرده اول /  حدود  22/1 MB

3)    بخش سوم از پرده اول / حدود  22/3 MB

دانلود پرده دوم از مجموعه شهر قصه با کیفیت بالا در سه قسمت:

1)    بخـش اول / پرده دوم/حدود 15/1 MB

2)    بخش دوم / پرده دوم/ حدود 19/3 MB

3)   بخش سوم / پرده دوم /  حدود 24/9 MB

دانلود پرده سوم از مجموعه شهر قصه با کیفیت بالا در سه قسمت:

1)    بخش اول /پرده سوم/ حدود 21/2 MB

2)    بخش دوم/ پرده سوم / حدود 24/9 MB

3)   بخش سوم/ پرده سوم /حدود 23/7 MB

دانلود پرده  چهارم از مجموعه شهر قصه با کیفیت بالا در سه قسمت:

1)   بخش اول/ پرده چهارم /  حدود  21/8 MB

2)    بخش دوم / پرده چهارم / حدود  22/9 MB

3)    بخش سوم / پرده چهارم  حدود  24/5 MB

جهت دانلود این نمایشنامه در کیفیت پائین  اینجــــــــا مراجعه بفرمائید

برچسب‌ها: , , ,

201 پاسخ to “دانلود تمامی قسمتهای نمایشنامه شهر قصه شاهکار زنده یاد بیژن مفید”

  1. محمد Says:

    واقعا از زحمتی که کشیدید تشکر میکنم.خیلی دنبال شهر قصه بودم خصوصابا این کیفیت عالی.همیشه موفق باشی
    ===========
    bishilepile:
    خیر مقدم
    خواهش میکنم دوست گرامی
    این کمترین کاری بود که من میتونستم در زنده نگهداشتن این یادگار ازرنده مرحوم مفید انجام بدم

  2. سعید Says:

    تشکر میکنم واقعا لذت بردم.
    ===============
    bishilepile:
    لطف دارید قربان
    خیرمقدم عرض میکنم
    قبلا هم عرض کردم این کار یک جور ادای دین به مرحوم مفید بود
    ممنون از تشذیف فرمائیتون

  3. سعید Says:

    مجددا تشکر میکنم.%%%
    لطفا فایل تصویری را جهت download بگذارید.
    ===========================
    دوست عزیزم
    خودم بدنبالش هستم
    بمحض اینکه بتونم مطمئنا این کار را انجام خواهم داد

  4. آرین Says:

    سلام
    مرسی

    نمره ی شما 20
    کارتون حرف نداشت
    ==============
    bishilepile:
    با درود بر شما
    خواهش میکنم قربان
    من اصلا کار مهمی انجام نداده ام افتخار این کار متعلق به مرحوم بیژن مفید و گروه ایشان میباشد
    ممنون از این که سرافرازم فرمودین

  5. بي دل Says:

    سلام
    من قصه هاي شهر قصه را ناقص داشتم
    خيلي وقت بود داشتم دنبالشون مي گشتم

    از شما ممنونم

    يا علي
    ==============
    bishilepile: خواهش میکنم
    خوشحالم که مورد توجه شما قرار گرفته

  6. مهران Says:

    با تشكر از شما مدتها بود دنبال اين نمايش بودم البته سالها قبل انرا داشتم ولي يكي از دوستان انرا گرفت و بر نگرداند تا اينكه توانستم مججدد انرا بدست بياورم خيلي عالي بود
    ==================
    bishilepile: ممنون از توجه شما

  7. Zuf Says:

    سلام ، اینا فایل های صوتی هستند یا تصویری

  8. بهرام Says:

    تشکر می نمایم

  9. بهرام Says:

    با سلام وخسته نباشید . انگار دنیا رو به من و یابندگان این اثر واقعا شاهکارانه عطا

    نمودید. بیزن مفید روحت شاد باد . دوستان . هموطنان . هر وقت این قصه بیاد ماندنی

    گوش فرا می دهید . فاتحه برای بیزن مفید . و کسانی که در اجرای این نمایشنامه در قید

    حیاط نیستند . و ارزوی سلامتی برای دیگر کسانی که منتظر دیدن پایان ظلم و ستم در

    کشور عزیزمان هستند . بهرام از تهران قدیم . درود بر ****** دوست داشتنی و مردمی بی شیله پیله . پیروزی از ان ماست.
    =============
    bishilepile:دوست عزیزم واقعا خوشحالم که مورد پسندشما واقع شده و متاسفم که روی کلمه مهندس که بمن فرموده بودید را ستاره گذاشتم.
    چون من مهندس نیستم(البته ایکاش بودم).از لطف شما سپاسگذارم.

  10. پدرام Says:

    salam.mamnoon,behtaraz in nemishod,
    kash tasvirisham mizashti,hamintor track track,lotfaaaaan :)
    =========================
    bishilepile: دوست خوبم با سپاس از توجه شما باید عرض کنم که کپی تصویری که از این نمایشنامه دردست منه کیفیتش اونقدر پائینه که عملا نمیشه برای عرضه بدوستان ازش استفاده کرد اما شدیدا بدنبال یک کپی با کیفیت بالا هستم تا در اولین فرصت این درخواست شمارا که البته آرزوی خودم هم هست انجام بدم.مرسی از شما .

  11. رضا فنائی Says:

    با سلام خدمت شما

    ممنون از این که کمک کردین که خاطرات بچگیرو زنده کنید
    ۱درخواست کوچولو داشتم
    می‌خواستم ببینم میتونید کمکم کنیم
    اونم این که فیلم شهر قصه رو واسه دانلود پیدا کنیم؟
    ================
    bishilepile:
    خواهش میکنم دوست من
    خودم بدنبال یک کپی با کیفیت بالا هستم
    مطمئنا بمحض این که دستم برسه برای دوستان آپلودش میکنم
    ممنونم از شما

  12. محسن Says:

    یاد قدیما به خیر ممنونم
    bishilepile:
    واقعا
    ممنونم

  13. آرش Says:

    خیلی عالی بود.
    یاد قدیما بخیر
    ممنون

  14. فروغ Says:

    از تلاش شما برای زنده نگه داشتن چنین آثار با ارزشی که دیگر تکرار نخواهد شد ممنون و قدر دانی می کنم همیشه موفق و سبز باشید

    فروغ

  15. شادی Says:

    سلام با تشکر البته می دونم تکراریه ولی محض تاکید لطفا تصویریشو بذارید.

  16. masoud Says:

    روحش شاد

  17. گل گندم Says:

    یک دنیا ممنون.خیلی حال دادی.نمیدونم چند سال باید بگذره تا کسائی مثل شاملو و بیژن مفیدی دیگر مادر دهر بزاید؟من خیلی وقت بود اینو گوش نداده بودم اما دیشب که مصاحبه ی جمیله ندایی بیوه ی بیژن با مهدی فلاحتی هوس کرم تو نت بگردم پیداش کنم.اشک در چشمام حلقه زد.انگار وصف اکنون ما و خاله سوسکمونه.واقعا که نابغه بودند امثال بیژن مفید با»شهر قصه» و احمد شاملو که با»عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد» دقیقا اوضاع اکنون را به تصویرکشیده اند.روحشان شاد.اما بلاخره طلاق خاله سوسکمونو از ملا میگیریم.سبز باشید وبمانید.
    راستی یه سریالی بود که تو سالهای 62-63 یا یکی دو سال اینور و اونور از شبکه 1 اون زمان اگر اشتباه نکنم پخش میشد به اسم «گرگها»به کارگردانی «داوود میرباقری»و بازی»داوود رشیدی،علی نصیریان،کیومرث طهمورث و…»اون هم وصف اکنون.نتونستم تو نت گیرش بیارم اگر بتونی به مصداق حدیث نبوی:الاکرام بالاتمام»یا رو یوتوب بذاری یا همینجا لینک دانلودش رو بذاری ممنونت میشم.
    ===============
    bishilepile;
    دوست گرامی خوشحالم که از این پست خوشتان آمده. باورکنید پیامهای محبت آمیز دوستان زیر این پست برای من به اندازه دنیا ارزش داره.بله منهم بسیار آرزو دارم که خاله سوسکه را آزادش کنیم.درمورد سریال باید عرض کنم که خبر خاصی ندارم و گمان باید بسیار طولانی باشه بهرحال اگر جائی نشانی چیزی پیداکنم حتمن خدمت شما عرض خواهم کرد.
    ممنون از توجه شما

  18. سیاوش Says:

    سلام
    از زحمت شماممنونم واقعا حال کردم
    ===============
    bishilepile;
    دوست گرامی خوشحالم که از این پست خوشتان آمده.

  19. Takro Says:

    Thanks a million
    ==========
    bishilepile:
    خواهش میکنم

  20. bahar Says:

    man har kari kardam natunestam kamel download konam, ba inke adsl daram!che konam?
    ================
    bishilepile;
    dooste aziz be safhehaye dige ke emkane download filehaye kam hajmtar hast morajee befarmaeed amma agar baz ham nashod be man khabar bedin ta jaye digari bartoon upload konam

  21. santiaggo Says:

    سلام خسته نباشی
    همیشه در زندگی سعی کردم وجودم مایه آرامش برای همه باشه
    وتو نیز
    این گونه ای
    خدا قوت
    ===========
    bishilepile;
    سپاس دوست من

  22. على تيزپا Says:

    سلام دوست عزيز
    از لطفي كه كردي سپاسگزارم.
    يك درخواست:
    من دنبال نسخه تصويري اين كار ميگردم ميتونيد كمك كنيد؟

  23. س Says:

    حدود 20 سال پیش نوار کاست شهر قصه را به دوستم دادم اما دیگه ازش خبری نشد
    حالا بعد از 20 سال چیزیو که از دست داده بودم از یه دوست دیگه گرفتم
    با سپاس

  24. على تيزپا Says:

    سلام مجدد
    تو كامنت هاي قبلي مانند درخواست خودم راديدم و جواب شما را خواندم. پس اميدوارم كه هر چه زودتر اين اثر را به دست بياوريد.

  25. علی Says:

    این فایلها که تکه تکه شده را چه جوری باید دانلود کنیم تا در آخر یک فایل یک تکه در کامپیوتر خود داشته باشیم
    bishilepile:
    دوست گرامی فایلهای تکه تکه را دانلود کنید در هنگام پخش بصورت اتوماتیک بدون قطعی صدا میتوانید به آنها گوش کنید ودر واقع تمام سعی من بر این بوده که فایلها طوری برش بخوره که شنونده احساس قطعی صدا بهش دست نده .اما در صورتیکه از این روش راضی نیستید میتونید فایلهای یک تکه را دانلود بفرمائید.

  26. کمال Says:

    سلام.وای خدااااا عالی بود

  27. حمید Says:

    دوست عزیزم سلام
    با تشکر از زحمات شما جناب ما رو بردی به خیلی دور دورا که فقط میتوانم از شما تشکر کنم

  28. Reza Says:

    Salam; Keili Mamnoon! Man ham kheil lezat bordam. Movafagh bashi, Reza

  29. kooresh kooyashty Says:

    لینکای کیفیت پایین و متوسط خراب هستن
    ============
    bishilepile:
    دوست گرامی در واقع این فایلها با سه کیفیت متفاوت تهیه شده اند .پیشنهاد میکنم که به فایلهای باکیفیت بالاتر رجوع کنید و نیز فراموش نکنیم که این مجموعه بیشتر از سه دهه قبل تهیه شده ونباید با آلبومهای امروزی مقایسه شوند.

  30. winter.g Says:

    در جواب یکی از کامنت ها گفتین که ویدیو شهر قصه با کیفیت پایین رو در اختیار دارین مطمئنم اگه بتونین همون رو هم آپلود کنید خیلی ها رو شاد می کنید چون اینطور که نظرات دوستان رو دیدم خیلی ها مثل من دنبال ویدئو شهر قصه هستند .
    بابت کیفیت بسیار بالای این فایل های صوتی هم ازتون متشکرم.
    =============
    bishilepile;
    سپاس دوست عزیزم .و بله در حال تنظیم کردن این ویدئو ها هستم و امیدوارم هرچه سریعتر بتونم این کار را انجام بدم

  31. نازیلا Says:

    آقا عالی بود. آس رو کردی. اون قدر خوش حال شدم که برای هر کسی که فکر میکردم فرستادم. کیف کردم. از این بهتر نمیشد. دستت درد نکنه. این تمام بچگیمه تمام اون رو از حفظ بودم و دلم میخواست که دخترم هم اون رو یاد بگیره. واقعاٌ دستت درد نکنه.
    ==================
    bishilipile:
    خواهش میکنم دوست من واقعن خوشحالم که مورد پسند شما قرار گرفته

  32. كامران Says:

    عالي بود. ممنون اززحمتي كه كشيدي.

  33. صدف Says:

    با سلام بسیار زحمت کشیدید و من خیلی خوشحالم که حالا میتوانم این نمایشنامه هنری
    و پرمعنی را هروقت مایل هستم بشنوم دست شما درد نکنه .

  34. سینا Says:

    دستت درد نکنه ! عالی بود ! رفتم به بچگی !

  35. Zohreh Says:

    Mersi, mamnoon,dastetoon dard nakone,Paydar wa salamat bashid,

  36. علی خ Says:

    واقعاً عالی بود، زحمت کشیدید، خدا قوت؛ امیدوارم همه ما در راه حفظ و اعتلای هنر والا و ارزشمند ایرانی کوشا باشیم و بتوانیم در این راه بخوبی انجام وظیفه کنیم و دین خود را ادا نمائیم.
    ممنون و متشکرم

  37. لطیف Says:

    دست مریزاد. مدتها بود دنبالش می گشتم.پاینده باشید

  38. زرینه Says:

    من هر کدام را دانلود کردم نیمه کاره بود خواهش میکنم دلیلش را بفرمایید با احترام زرینه
    ===========
    bishilepile:
    دوست گرامی جناب زرینه اگر موفق به دانلود کامل نشدین واقعن متاسفم
    البته شما اولین نفر هستید که با این مشکل مواجه شدین اگر با سایت فور شیر مشکلی دارید و دانلودش براتون سخته میتونم در جای دیگر براتون آپلود کنم اما قبل از آن به پست های قبلی وبلاگ مراجعه بفرمائید و از لینکهای دانلود با کیفیت های متفاوت را نیز امتحان کنید اگر بازهم موثر نبود بمن اطلاع دهید که از چه طریقی راحت تر میباشید تا از همان راه برایتان آپلود کنم . با احترام

  39. شبنم Says:

    سلام ؛ دستتون درد نکنه من از دوران بچگی 4 کاست شهر قصه رو از حفظ بودم وعاشق اون که متاسفانه بعد از مدتی کاست ها رو گم کردم ولی شعر این قصه همیشه توی ذهنم بود تا اینکه یکی از دوستان پرده اول و دومش رو داشت و برام آورد. بقدری از گوش کردن اون لذت بردم که نهایت نداشت. پرده سوم و چهارم رو از اینجا دانلود کردم و کلی دعاتون کردم که بالاخره تونستم این مجموعه رو کامل داشته باشم.
    خیلی خیلی از شما ممنون.
    با تشکر و احترام – شبنم
    =================
    bishilepile:
    گرامی ,واقعن خوشحالم که مورد توجهتون قرار گرفته .بله ,من هم در دوره کودکی با این نمایشنامه زندگانی کردم . و شاید منظور اصلی من از این کار ادای دین به سازندگان این مجموعه بی نظیر بوده است.

  40. AminK Says:

    عالی بود . دستت درد نکنه این کیفیت خوب از کجا آوردی؟
    ============
    bishilepile:
    خواهش دوست من . در واقع دوره طولانی را بدنبال یک کپی با کیفیت بالا بودم که بهترین کپی موجود را با کمک دوستی رویش کمی کار کردیم تا کیفیت آن را بالاتر ببریم .ممنون از توجه شما

  41. محسن Says:

    با درود بي پايان
    حفظ ميراث هنري يك وظيفه عمومي است البته جسارت نباشد منظور از وظيفه يعني يك تكليف عمومي بنا براين ضمن تشكر از شما بخاطر اين كار مردانه اي كه مي كنيد بايد عرض كند كه چيني ها ميگويند:» جواهر حتي اگر براي مدتي از ديدها پنهان شود ولي باز هم وقتي آن را ببيني جواهر است با همان اصالت و زيبايي» و حافظ هم ميفرمايد:» در كار گلاب و گل حكم ازلي اين بود كين شاهد بازاري وآن پرده نشين باشد» مدتها بود كه نوارهاي كاست آن را از دست داده بودم و در حسرت داشتن اين كار منحصر به فرد بو دم و سپاس از شما كه به اين رويا رنگ واقعيت زديد.
    ممنون محسن
    ============
    bishilepile:
    دوست محترم سپاس از توجه شما و این که من قبلن هم عرض کردم که این کار را وظیفه خودم میدونم و فعلن هم سخت در تلاشم که لینکهای دانلود تصویری را آماده کنم تا وظیفه خودم را کامل کرده باشم .مرسی از این که قدم بروی چشم من گذاشتین .پاینده باشید

  42. داودی Says:

    از لطف شما بسیار سپاسگذارم.

  43. زرینه Says:

    سلام من فقط 3 قسمت انرا توانستم دانلود کنم چرا نمیدانم مشگل مرا حل کنید متشکرم

  44. زرینه Says:

    ذوباره دانلود کرذم نشذ

  45. زرینه Says:

    خواهش می کنم روی ایمیلم دوباره بفرستید با تشکر
    ==============
    دوست گرامی لطفن به این پست مراجعه بفرمائید و اگر بازهم میسر نشد من در خدمت شما خواهم بود:
    دانلود باحجم پائین

  46. حمید Says:

    ممنون خیلی عالی بود، فقط هروقت توانستید تصویری آنرا گیربیاورید با کیفیت خوب، امکان دارد اطلاع دهید.خیلی ممونو

  47. Ana Says:

    dastetoon dard nakone! aali bood

  48. حسين Says:

    با درود
    من تعدادي برنامه هاي تصويري دارم از جمله شهر قصه ولي نميتوانم آنرا آپلود كنم خواهش ميكنم راهنمايي بفرماييد
    در فور شر فضايي دارم ولي چون حجم شان زياد است نميتوانم ارسال كنم
    =============
    bishilepile:
    دوست گرامی
    پیشنهاد من اینه که این فایلهای تصویری را به قطعات کوتاه مثلن پنج یا ده دقیقه ای تقسیم بفرمائید تا هم آپلود و هم دانلود آنها راحت تر باشه.کاری که من فعلن دارم با تنها کپی در دستم انجام میدم ولی ظاهرن به علت پیشرفته نبودن نرم افزار من فایلهای برش خرده در زمان پخش کمی عقب جلو میشوند که دارم تلاش میکنم نرم افزار بهتری پیدا کنم .چنانچه شما گرامی موفق به این کار بشوید خواهش میکنم منو در جریان بگذارید تا با فتخار به آن لینک بدهم تا هم خودم و هم سایر دوستان از آن استفاده کنیم .لطفن با من در تماس باشید .سپاس

  49. انوش Says:

    سلام دوست عزيز

    ممنون كه منو به 36 سال پيش برگردوندي. من با اين نمايشنامه زندگي رو پيدا كردم . وقتي 12 ساله بودم ميتونستم بصورت منولوگ از ابتدا تا انتهاي اين اثر رو اجرا كنم . شخصيت محبوب من هميشه خره بوده بخصوص يا تكليه كلامش » حاليته » . ممنون كه ياد اين هنرمند گرامي رو با ارائه با كيفيت اين اثر زنده نگه داشتي . ما ياد بزرگاني مثل بيژن مفيدد رو بايد هميشه زنده نگه داريم و بخصوص اين اثر رو به نسل جوان بديم تا بدونن هر زماني در مقابل استبدا اعتراضي بوده . البته هر زمان به شيوه خودش . پاينده باشي
    =============
    bishilepile:
    سپاس دوست من .بسیار خوشحالم که شما و من هردو نگاه و نظرمون در مورد این نمایشنامه مشابه ه .ممنون از توجه شما

  50. کورش Says:

    درود بر همه ایرانیان نیک آیین و نیک اندیش و شما ای دوست خوب من
    ============
    bishilepile:
    ممنون دوست گرامی

  51. sasha gholipoor Says:

    مرسی، عالی بود.

    مرسی بابت کیفیت خوبش.

    ممنون.
    ===========
    bishilepile:
    خواهش میکنم دوست خوبم .نکنه شما همان ساشای خوب مان در فرندفید هستی ؟

  52. محبوبه Says:

    از این همه محبتی که دارید و در جهت فرهنگ و هنر ایران زمین بی دریغ تلاش می کنید صمیمانه سپاسگذارم
    پاینده باشید

  53. علی Says:

    ضمن تشکر و تقدیر فراوان از زحمات شما ،
    واقعاً ما کجا بودیم و به کجا رسیدیم ؟ روح تمام خالقان این اثر پر معنی و با احساس گرامی باد .

  54. مهدی Says:

    دوست گرامی با تشکر از زحمات شما

  55. reza Says:

    سلام. من از ایرانیان مقیم خارج از کشور هستم که مدتها به دنبال این اثر ماندگار می گشتم و به لطف شما آن را یافتم.
    بسیار ممنون میشوم اگر فایل تصویری آنرا هم برای دانلود بگذارید. لطفا اگر مقدور است با ایمیل به من اطلاع دهید. متشکرم

  56. سلام Says:

    دوست من
    ممنون که اجازه دادی که بنده و سایر دوستانمون هم از نتیجه ی زحمتهایی که شما متحمل شدی استفاده کنیم . این خصیصه ی شما قابل تقدیر و ستایشه .

    اگه موفق شدید که فایل تصویری این نمایش رو آماده کنید ، بنده رو هم مطلع بفرمایید .

    خسته نباشید .
    ==========
    bishilepile:
    خواهش میکنم دوست عزیز
    امیدوارم که بزودی فایل های چندقسمتی تصویری را هم که دارد آماده میشود بگذارم .ممنون از توجه شما

  57. arian Says:

    dastane shahre ghese daghighan alan jomhorie eslamie

  58. زرینه Says:

    سلام با تشکر از شما

  59. مرسده Says:

    منم خواستم تشکر کنم.

  60. رضا Says:

    سلام درود بر شما و واقعا خسته نباشيد لازم دونستم از زحمات شما تقدير كنم
    اميدوارم كه در تمام مراحل زندگي د رپناه مهر مهربان موفق باشيد

  61. Scepticus Persicus Says:

    Dst e Grami, Besiar khub bud. Sepasgozaram. Yek darkhast dashtam. Shoma be Aliardan Khan ba kayfiyyat khub dastresi darid. Age Are. unham upload konid.
    Ba Sepas e bikaran

  62. ایمان Says:

    با سلام و خسته نباشید.
    خواستم بگم تا آدمایی مثل شما وجود داره هیچ وقت یاد مردای بزرگی مثل این هنرمند به فراموشی سپرده نمیشه!
    واقعاً که گل کاشتید با این کارتون، من روز شماری میکنم تا فایل تصویریش رو هم آماده کنید.
    مرسی از زحمت هایی که میکشین، موفق و پاینده باشید.

  63. amir Says:

    با سلام
    چی می تونم بگم جز تشکر فراوان و خسته نباشید .
    امثال این آثار فرهنگ ما را تشکیل می ده و باید همیشه زنده نگه داشته بشه .
    دست مریزاد.

  64. shahriar Says:

    از اينكه در فكر فرهنگ و حفظ ارزشهاي ايران هستيد متشكرم

  65. حميد Says:

    موفق به دانلودنمايش شهرقصه نشدم لطفابرايم هرطورصلاح ميدانيدارسال کنيد.درايميلم منتظرجوابم.قربون شما
    bishilepile:
    با درود . دوست گرامی به پست های بعدی یا قبلی مراجعه بفرمائید چنانچه بازهم موفق نشدید من در خدمتتان هستم

  66. هادی Says:

    ممنونم دوست عزیز از زحمتی که کشیدید.نکته ای که لازم دیدم عرض کنم اینه که من با وجودی سنم به اون زمانهایی که این قصه ها وجود داشته نمی رسه ولی بر حسب اتفاق چند سال پیش قسمتهایی از قصه را گوش دادم وچنان مجذوبش شدم که تا مدتهای طولانی ذهنم را به خود مشغول کرده بود و حالا از اینکه میتونم این قصه بسیار زیبا رابرای دخترم بزارم بسیار خوشحالم.
    bishilepile:
    با درود بر شما
    بینهایت خوشحالم که مورد پسندشما واقع شده
    باور بفرمائید این پیغامهای محبت آمیز دوستان برای من مثل نقل و نباته مثل می ناب میمونه.
    برای شما دوست گرامی و خانواده محترمتان آرزوی دلخوشی و تندرستی دارم

  67. امير Says:

    خيلي دمت گرم

  68. venus Says:

    salam pardeye avalo o dovom o sevom ali budan ama pardeye chaharom kharabe
    بی شیله پیله :
    dooste gerami ba dorood bar shoma
    pardeye 4 ra check kardam salam bood
    vali agar dar download an moshkeli hast
    paygham begzarid ta dar jaye digar barayetan upload konam

  69. نسیم Says:

    با سلام

    وای انگار دنیا رو بهم دادن یاد بچگیم افتادم البته هنوز که هنوزه کاستشو دارم ولی‌ این کار شما باعث شدش که دوباره به یاد اون دوران بیفتم و ناخوداگاه گریه کنم آفرین تبریک میگم.مرسی‌ و خسته نباشین

  70. امير Says:

    دوست عزيز
    با سلام
    اگه امكان داره رو سرور mediafire قراربده چون 4share جديدا مشكل پيدا كرده مشكل خيلي اساسي هم داره حتي با خوطوط پر سرعت سرعت دانلودش از 9kb بالاتر نميره
    ======
    bishilepile:
    دوست گرامی حتمن در اولین فرصت این کار را انجام میدم
    ممنونم از توجه شما
    علیرغم اینکه برای خودمن که تقریبن هفته ای یکبار این فایلهارا چک میکنم هنوز مشکلی پیش نیامده
    ولی حتمن همه این فایلهارا در در چند جای دیگه هم آپلود خواهم کرد
    سپاس

  71. هدی Says:

    درود بر شما
    از کار زیبایتان خیلی خیلی ممنون. شما با این کار روح استاد مفید را شاد کردید
    امیدوارم در راستای حفظ ارزش های ادبی فرهنگی و هنری ایران زمین باز تلاش کنید
    شاد و پیروز باشید
    هر لحظه زندگیتان سبز باد

  72. علی Says:

    سلام….
    فقط بت میگم دمت گگگگگگگگگگگگگررررررررررررررررررررمممممممممممممممم…..
    من همه ی اینارو رو نوار داشتم ولی تو ایران جا گذوشته یودم…
    بعد سالها منو بردی به قدیما….
    کارت خیلی درسته به خدا….
    من تصویریه شهر قصه رو 15 سال پیش دیدم رو VHS ، حالا هم در بدر دنبالشم تو نت گیر نیووردم ، اگه بتونی بزاریش که دیگه مردونگی تموم کردی….
    بازم میگم کارت خیلی درسته…..
    ممنون
    بای

  73. جواد Says:

    خیلی ممنون از زحمتی که کشیدید مدتها بود دنبال شهر قصه بودم امیدوارم موفق باشید ضمنا اگه یک محلل خوب خواستید غصه نخور تو دوره خودمون فراوونه

  74. رضا Says:

    سلام
    اول بگم که خیلی ممنون ، خیلی عالی بود ولی یه ایراد کوچیک که نمی دونم چرا هیشکی نگفته بود ، شاید چون هیشکی مثه من انقدر ذوق نداشت که بلافاصله بعد دانلود هر چهار تا پرده رو گوش بده……
    با عرض معذرت ولی پرده سومت ناقصه ، خیلی ضد حال خوردم ، اگه می شه کاملش و بزار….
    مرسی
    ===========
    bishilepile:
    دوست گرامی با سپاس از نظر شما .خودم فایل پرده سوم را دانلود کردم و با فیلم هم چک کردم بنظر میرسه که کامل باشه اما خواهشمندم اگر نظر شما بازهم کمافی السابق هست بفرمائید تا مجدد چک کنم . با زهم سپاس از توجه شما

  75. مصطفی Says:

    واقعا عالی بود من از شما تشکر می کنم که به فکر نشر فرهنگ این مرزو بوم هستید.امیدوارم سال خوبی داشته باشید

  76. شادی Says:

    سلام سال نو مبارک خواستم هم تشکر کنم هم از شما یه خواهشی داشته باشم من سال 64 کتاب و نوار شهر قصه را داشتم اما یه جوور دیگه بود آیا میتوانید مرا راهنمایی کنید از مدر سه شروع میشد الف اندر انان و اندرون الف اول حرف این و اونه .یا ت توت و تربچه که یارو پرید تو کوچه واسه یه مشت آلوچه . موشه شاعر شده بود روی سنگی مینشست آواز میخوند از زمون بچگی قسمتم درد و غمه گله از غم ندارم اون دیگه عادتمه و آخرش به فیله میرسه که افتاد و دندونش شکست و…..میشه نام خانم که قصه را میگه رابدونم آیا هنوز هم میشه این کتاب و نوار را پیدا کردمتشکرم.

  77. سارا Says:

    سلام
    واقعا دستتون درد نكنه
    از اينكه اين حس را به من داديد كه هنوز هم كسايي هستند كه ارزشها را
    فراموش نمي كنند و نمي گذارند فراموش شوند واقعا سپاسگذارم.

  78. محمد بهجتی Says:

    با سلام
    از زحمت بی دریغ وسخاوتمندانه شما تشکر می کنم
    موفق باشید
    با تقدیم احترام

  79. پوریا Says:

    سلام. ممنون از این کار خوبت. ولی چرا کامل نبود؟؟؟!!!
    =============
    bishilepile:
    دوست ارجمندم
    با درود
    اگر بفرمائید کدام قسمت ناقص میباشد ممنون میشم

  80. مژده Says:

    مرسی ی ی ی ی ی .
    نمیدونید چقدر دنبالش گشتم. واقعا دستتون درد نکنه.
    موفق باشید

  81. روزبه Says:

    واقعا مرسی

  82. 206par Says:

    نتونستیم دانلود کنیم…..
    مدیر عامل کارخونمون دنبالش بود خواستم کلاس بزارم من واسش پیدا کنم یه مساعده افتاده باشم….
    اونم که نشد :-(
    =======
    bishilepile:
    دوست گرامی واقعن متاسفم که هنوز نتونستید دانلود کنید از پست قبلی که با حجم کمتره استفاده کنید و یا اگر بدونم که از طریق کدوم سایت راحت تر دانلود میکنید براتون آپلودش میکنم . با من تماس بگیرید تا بتونم کمکتون کنم
    بهرحال در خدمت تون هستم .

  83. یه قل دو قل Says:

    سلام بی شیله پیله جون.ممنون از ایمیلی که سندیدی…
    قربان چطوری میشه واسه این نظریات و تشکرات عکس هم add کنیم؟
    تصویری شهر قصه چطور؟هستش؟یه چیز دیگه، میشه این پیام منو نزارید رو صفحه و فقط جوابامو واسم ایمیل کنید؟
    =================
    bishilepile:
    دوست ارجمندم .گمانم که بشه که در بخش نظرات تصویر گذاشت . اما بگمانم اگر امکان پذیر باشه مطمئنن در وبلاگ (وبلاگچی ) میتونید مطرح کنید و جوابتون رو بگیرید. ضمنن این نمایشنامه بصورت تصویری هم هست که البته کیفیت خوبی نداره . اگر گوگل سرچ کنید میتونید دانلودش کنید درمورد بخش آخر درخواستتون هم چشم
    شهرقصه
    بنظر میرسه که من تونستم

  84. داریوش Says:

    دستت در د نکنه ممنون از اینکه به فکر نسل جدید هستید با اینکه دانلودش فیلتر شده بود با مکافات تونستم دانلودش کنم بازم ممنون.

  85. تنها Says:

    مرسی دوست گلم اگه زحمتی نیست نمایشنامه باز بزار

  86. Mai Says:

    دستت درست عزیز
    خیلی حال دادی، ممنون
    فرمایشی داشتی در خدمتم

  87. نیما Says:

    عالی….فوق العاده…به یاد موندنی
    ممنون

  88. رامین Says:

    سلام ممنون خیلی زیبا بود گوش دادن به این نواها همه ما رو به یه جا وصل میکنه به گذشته تازه میفهمیم چه چیزی ازمون دزدیه شده زیبایی و شادی و هنر و موسیقی
    بزرگ مردانی که اینده بزرگی قامتشان به همگان نمایان می شود احمد شاملو . شجریان .سعید سیرجانی . و … شاد باشید و پیروز

  89. وحید Says:

    بی شک این مجموعه یکی از شاهکارهای داستان نویسی اجتماعی معاصر است.
    با آن بزرگ شدیم و تکه اکه آن را در میسر زندگی دیدیم و شنیدیم و تجربه کردیم.
    برای تهیه دیدن این مجموعه و با این کیفیت سپاس فراوان ما را بپذیرید.

    درود 

  90. پرویز Says:

    سلام
    دوست من
    نمی دونم چه سن و سالی داری
    این اثر دوران کودکی منه
    از این که این اثر را با این کیفیت تهیه کردید و روی سایت گذاشتید و من و هم سن و سالان من رو به یاد دوران کودکیمون انداختید
    واقعا سپاسگذارم
    و به این که ایرانی هستم دایم به خودم میبالم
    ====================
    bishilepile:
    دوست ارجمند
    این اثر در دوره کودکی منو دائم بخودش مشغول کرده بود. ما نسل سوخته ها با این قبیل آثار زندگانی کردیم .
    ممنونم از لطف شما و بسیار خوشحالم که مورد توجه شما قرار گرفته

  91. محسن Says:

    خیلی ممنون از زحمتی که کشیدین
    ====================
    bishilepile:
    خوهش میکنم رفیق
    چه خوب که دوستان این پست رو خیلی میپسندن
    ممنونم

  92. محسن Says:

    آخه یه پست معمولی نیست! من رو کاست و کامپیوتر دارمش اما کیفیت بالاشم میخواستم.
    ویدوش رو دیدم که بنظرم مثل صوتیش حال نمیده اما اگه یه روزی گذاشتینش حتما دانلودش میکنم! ممنون

  93. ساناز Says:

    چرا قسمت سوم پرده چهارم دانلود نمیشه؟
    ========================
    bishilepile:
    دوست گرامی امتحان کردم دانلود شد
    اگر تاچند روز دیگه نتونستیندانلود بفرمائید بمن اطلاع بدین تا از مسیر دیگه ای براتون آپلودش کنم

  94. علی Says:

    با سلام
    بسیار بسیار سپاسگذارم

  95. پوریا Says:

    از تلاشتون صمیمیانه سپاسگذاری میکنم.
    من فایل تصویری هر 4 پرده رو دارم که از شبکه های ماهواره ای دریافت کردم.
    اگر خواسته باشین می تونم در اختیار تون بذارم.
    البته خیلی کیفیتش بالا نیست ولی با اینحال خالی از لطف نمیتونه باشه.
    یکبار دیگه ممنونم
    پوریا

  96. ویشتاسب Says:

    عزیز گرامی از این لطف بینهایت ممنونم اما سری چهارم را نمیشه دریافت کرد جلوشو گرفتن میشه جابجا بکنید و اگه امکانش هست به من اطلاع بدید

  97. ویشتاسب Says:

    برای همه عزیزان علاقه مند
    داستان سرا جمیله ندایی همسر بیژن مفید
    خاله سوسکه تهمینه مدنی
    خرس فرخ صوفی
    سگ فرهاد صوفی
    خر محمود استاد محمد
    میمون آرش
    بز رشید کنعانی
    فیل حسین والامنش
    روباه عباس جاویدان
    اسب سهیل سوزنی
    شتر اردوان مفید
    موش هومن مفید
    باز هم از شما ممنونم. بخش چهارم فیلتر شده کمکم کن بتونم از جای دیگه بگیرمش ممنونم
    =================
    bishilepile:
    به ایمیلتان ارسال کردم
    با احترام

  98. ویشتاسب Says:

    خیلی زیاد ممنونم از لطف شما واقعا دستتون درد نکنه

  99. سامی Says:

    سلام خیلی ممنون از این کار زیبایتان در دوران کودکی پدرم این داستان رو برام میخوند چون از کارهای زیبایی بوده که در کودکی پدرم مورد توجه ایشان بوده وچند شب پیش از شبکه روژلیت قسمتی از فیلم ان رو نشون داد وامشب زد به سرم تا دانلودش کنم

  100. ana Says:

    salam.ba tashakor bayad begam k vaghean lezat bordam az khondan va shenidane shahre ghese.

  101. پزمان Says:

    زنده باشی که خاطرات قدیمو زنده کردی.
    شاهکار بود – به امید رو کردن آس های بعدیت

  102. ایرانی Says:

    درود بر شما و روان بیژن مفید

  103. ایرانی Says:

    با درود و سپاس دوباره
    قسمت چهارم دانلود نشد !؟
    =============
    bishilepile:
    دوست گرامی به ایمیلتان ارسال کردم

  104. ایرانی Says:

    با سپاس فراوان

  105. davood Says:

    با تقدیراز زحمات بی شائبه شما برای زنده نگهداشتن آثار گرانسنگ هنری در این فضایی که قدرتمداران کمر به محو فرهنگ این مرز و بوم بسته اند.من با اینترنت پر سرعت هم نتونستم دو قسمت آخرو دانلود کنم اگه زحمت بکشید و برام ایمیل کنید سپاسگزار میشم
    ==================
    bishilepile:
    به ایمیلتان ارسال شد

  106. dawn Says:

    خیلی خیلی ممنون وا قعا خسته نباشید
    منم نتونستم قسمت 4 رو بگیرم
    فیلتر شده!
    :((((((((((((((((((
    می شه لطفا ایمیلش بکنید برام خیلی ممنون
    ======================
    bishilepile: دوست گرامی به ایمیلتان ارسال کردم

  107. king Says:

    درود بر شما

    میخواستم بپرسم که درست است که چند نفر از هنرمندان این مجموعه اعدام شدند اگر جواب آری است چطور و چگونه ودر چه زمان وکجا ؟ هر کس هر اطلاعاتی دارد عنوان کند

    از لطف شما ممنونم
    =================
    bishilepile:
    دوست گرامی
    من در این مورد هیچ اطلاعی ندارم

  108. Amin Says:

    با سلام
    با تشکر فراوان از کار ارزشمندتون
    می خواستم اگه ممکنه این 4 قسمت (با حجم بالا) رو به ایمیل من ارسال کنید
    البته اگه ممکنه
    چون برام خیلی مهمه این تقاضا رو داشتم
    موفق باشید
    ============
    bishilepile:
    دوست گرامی
    من واقعن نمیدونم که چطور و از چه راهی ممکنه که تعداد 4 فایل موسیقی هرکدام حدود 60 مگ را با ایمیل برایتان ارسال کنم
    در واقع جی میل اجازه آپلود و ارسال فایلهای بالاتر از 15 مگ را نمیدهد
    اگر راه خاصی در نظر دارید بفرمائید در خدمتتان هستم

  109. Amin Says:

    با سلام
    متاسفم.نمی دونستم .ببینید من از سایت mediafire زیاد دانلود میکنم ولی نمیدونم چرا با 4shareمشکل دارم.یعنی اصلا دانلود نمیشه.
    به هر حال اگه ممکنه در سایت mediafre.com قرار بدین.
    الیته اگه زحمتی نیست و براتون ممکنه.
    ممنون و موفق باشید
    ============
    bishilepile:
    دوست گرامی مطمئنن راهی برای ارسال پیدا خواهم کرد

  110. ali Says:

    سلام
    اگه امکان داره شهر قصه را برایمن به ایمل من بفرستید.
    با تشکر
    ============
    bishilepile:
    دوست گرامی ارسال خواهم کرد

  111. majid Says:

    سلام
    واقعا دستت درد نکنه
    خیلی عالیه
    فقط نمیدونم چرا پرده چهارم دانلود نمی شه. اگه ممکنه برام ایمل میکنی!؟
    خیلی از لطفت ممنون میشم
    ================
    bishilepile:
    ارسال شد

  112. mohammad Says:

    باسلام وخسته نباشید میتونید فایل تصویریشم بزارید
    ممنون میشم

  113. سجاد Says:

    درود و سپاس

  114. مسعود Says:

    هرکار کردم دانلود نشد با اینتر نت پر سرعت هم
    =====================
    bishilepile:
    یزودی به ایمیلتان ارسال خواهم کرد

  115. فایل صوتی شهر قصه اثر زنده یاد بیژن مفید Says:

    [...] خاطره دارند   http://www.98ia.com/News-file-article-sid-1250-order-0-thold-0.html   https://bishilepile.wordpress.com/2009/04/06/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%AA%D9%85%D8%A7%…     http://ladonni.persianblog.ir/tag/%D8%B4%D9%87%D8%B1+%D9%82%D8%B5%D9%87 LINK    [...]

  116. کریم تقدس Says:

    سلام من خیلی سعی کردم نتونستم دانلود کنم می خواستم خواهش کنم برایم ارسال کنید
    کار بسیار خوبی بود خدا رحمت کند اقای مفید را/ من از زمان کودکی بیاد دارم و خیلی عالی بود

  117. کریم تقدس Says:

    سلا م خسته نباشید کار بسیار جالبی هست نتونستم دانلود کنم خواهش میکنم برایم ارسال کنید متشکرم
    ========================
    bishilepile:
    دوست ارجمندم به نشانی ایمیلتان ارسال کردم .
    لطفن مرااز دریافت آن و کیفیت فایلهای دریافتی تان مطلع بفرمائید. سپاس

  118. علی ف Says:

    سلام
    آقا به چه زبونی باید از شما تشکر کنم … نمی دونم .
    ولی به معنای واقعی کلمه *دمتون گرم* .
    جسارتاً اپیوزود سوم دانلود نمی شود ، فور شیرد پیغام میده که لینک فایل مورد نظر اشتباه است ، اگر براتون امکان داره اپیزود سوم رو برام ایمیل کنید ممنون می شم .
    بسیار بسیار سپاسگذارم
    ===============
    bishilepile: انجام وظیفه بوده و ممنون از نظر لطف شما . برایتان ارسال کردم

  119. علی ف Says:

    سلامی مجدد

    به پاس زحمتی که کشید باید عرض کنم یکی دیگر از نمایشنامه های مرحوم بیژن مفید ، نمایش » کوتی و موتی » است که فایل صوتی آن را با کیفیت بالا در صورت نیاز برایتان ارسال خواهم کرد .

    با تشکر دوباره
    ==========
    bishilepile: سپاس دوست من . اگر زحمتی نیست خواهشمندم برایم ارسال فرمائید . ممنون میشم

  120. M.M Says:

    واقعا ممنونم !!!!
    من بخش 2 نتونستم دانلود کنم!
    اگر برای منم ایمیل کنین ممنون میشم!
    بازم ممنون!
    ==========
    bishilepile: ارسال شد

  121. فربد Says:

    salam age momkene pardehye 3 va4 ra barayam email konid mamnun misham . harkariikonam download nemishan

    farbodmirabi@yahoo.com

    ba tashakor
    ========
    bishilepile :
    دوست گرامی ارسال شد

  122. sepehr Says:

    salam man sepehr 13 salame man in dastan ro dasto pa shekaste az pedaram shenidam va baba goft to internet search kon bebin hat age hat k download kon va manam ooomadam inja va download kardam va vaghean ham ali boooooooooooooooooooooood mmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrsssssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiii
    bishilepile :
    سپهر عزیز و گرامی
    واقعن از اینکه این نمایشنامه مورد توجه شما قرار گرفته خوشحالم
    درود بر شما و پدر گرامی شما

  123. محمد Says:

    با سلام و خسته نباشید
    واقعا دستتون درد نکنه من در مورد این نمایشنامه شنیده یودم ولی فکر می کردم که نمیشه پیداش کرد.
    خیلی زیبا بود.
    لینک قسمت سوم درست نیست اگر لطف کنید و اشکالش رو برطرف کنید ممنون می شم.
    راستی شما تصویری اش رو ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بازم دستت.ن درد نکنه.

  124. مهدی Says:

    سلام و ممنون از لطف و محببتون

    متاسفانه به خاطر فیلترینگ و سرعت کم نتونستم دانلود کنم

    اگه محبت کنید و برام ایمیل کنید یک دنیا ممنون می شم

    بازم مرسی

  125. سوگند Says:

    نمی دونم چطوری ازتون تشکر کنم …………مرسی

  126. reza Says:

    پسورد فایل چیه ؟؟؟

  127. رضا Says:

    آقا یکی بگه پسورد فایل ها چیه ؟
    ===================
    bishilepile:
    دوست گرامی برای دانلود و احیانن بازکردن فایلهای دانلود شده نیازی به پس وورد نیست.

  128. farzad Says:

    salam file tassviri ro age darid linkesho baram mail konid.mamnun

  129. Siolishe Says:

    واقعا ممنون یاد خاطرات بچگی بخیر
    ممکنه لطفا پارت 2و3 رو برام ایمیل کنید یا یه لینک سالم معرفی کنید

  130. apar Says:

    لینک قسمت سوم درست نیست اگر لطف کنید و اشکالش رو برطرف کنید ممنون می شم.اپیوزود سوم دانلود نمی شود ، فور شیرد پیغام میده که لینک فایل مورد نظر اشتباه است ، اگر براتون امکان داره اپیزود سوم رو برام ایمیل کنید ممنون می شم .
    بسیار بسیار سپاسگذارم

  131. فرزان Says:

    سلام و بسیار ممنون از لینک ها

    فایل سوم رو نتونستم دانلود کنم خطا می ده. آیا امکان ارسال به ایمیل هست؟

  132. علی Says:

    سلام، با سپاس فراوان،
    لینک بخش سوم خرابه و فایل آن حذف شده است
    لطفا آنرا تصحیح بفرمایید و لینک صحیح را به من نیز ایمیل بفرمایید
    با سپاس

  133. علی Says:

    لینک پرده سوم از فایلهای با کیفیت بالا خرابه. لطفا تصحیح بفرمایید- با سپاس

  134. ماریا Says:

    درود!
    اگه لینک بخش سوم رو اصلاح کنید واقعا ممنون میشم
    خیلی تو کفش موندم!
    اگه نشد هم اگه به ایمیلم ارسال کنید خیلی خیلی ممنون میشم..
    منتظر تئاتر تصویری ش هم هستیم…
    با سپاسگذاری زیاد!..:X

  135. ماریا Says:

    درود!
    اگه لینک بخش سوم رو اصلاح کنید واقعا ممنون میشم
    خیلی تو کفش موندم!
    اگه نشد هم اگه به ایمیلم ارسال کنید خیلی خیلی ممنون میشم..
    منتظر تئاتر تصویری ش هم هستیم…
    با سپاسگذاری زیاد!..:X:X

  136. حميد Says:

    باتشكر بسيار زياد از شما فقط پرده سوم دانلود نميشود

  137. حميد Says:

    آيا امكان ايميل پرده سوم هست

  138. مهدی Says:

    خیلی از لطفی که کردی ممنون!
    کیفیت ها بی نظیر بود. بسیار لذت بردم.
    امیدوارم همیشه موفق باشی دوست عزیز!

  139. شاهپور Says:

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما – شاید دیر پیداتون کردم ولی حدودای سال 70 تا حالا من یه طرف نرار کاستام حذف شده بودن که پیدا کردن کل شهر قصه تو سایت شما واقعا برام نعمتیه – بازم ممنونم فقط این شماره 3 رو اگه میشه راهنمایی بفرمایید واسه دانلود مجدد البته با همون کیفیت مرسی

  140. بردیا Says:

    دستاتو میبوسم
    این نوار منو مثل همه دوستان به بچگیم برد جایی که پدرم برام اینو میذاشت
    منتها ایپزود 3 دانلود نمیشه و 1 هم ناقص بود اگه بشه تو hotfile ya mediafire
    همشو بزاری بهتره چون وسط دانلود قطع میشه یا برام ایمیل کن

  141. a Says:

    salam be hamegi omidvaram ke in tapic hanooz faal bashe man linke tasviriye shahre ghese ra ro mikhastam albate ba keyfiyat toye youtube hast vali keyfiyat nadare mamnoon misham har ki dare be email e man post kone

  142. پگاه Says:

    مرسی واقن.
    خیلی دنبالش بودم.

  143. میلاد Says:

    با تشکر از زحمتی که برای اینکار کشیدید.

    موفق باشید.

  144. Samaane Says:

    سلام.ممنونم بخاطر شهر قصه.یک مشکلی وجود داره ، اینکه پارت 3 که حدود 69 مگابایت رو نمیشه دانلود کرد.از لینکهای اول.لطفن این مشکل رو حل کنید که بی صبرانه منتظر دانلود کردنشم.
    ممنون.
    اما آیا لینکی سراغ دارید که من بتونم کل قسمتهای شهر قصه رو با تصویر دانلود کنم ؟ یعنی فیلمش رو.ممنون میشم به ایمیلم بفرستید.
    پیشاپیش ممنونم.

  145. Payam Says:

    سلام
    دوست عزیز لینک پرده ی سوم

    3) پرده سـوم / حدود 69/6 MB

    ارور می دهد .. لطفا بررسی کنید …

    ******* و واقعا ممنون که انقدر زحمت کشیدید .. همیشه موفق و سربلند باشید ..

  146. علی خواصی Says:

    سلام! من نمیتونم دانلود کنم! همیشه با دانلود مشکل دارم !! میشه یه لطفی به من کنید راهنمائیم کنید یا لطف کنید برام میل کنید ! خیلی دوس دارم گوش کنم به یاد کودکیم

    متشکرم

  147. ali Says:

    salam
    nemidunam ba che zabuni azatun tashakor konam
    vaghean mamnun
    mamnun
    mamnun
    mamnun

  148. نریمان Says:

    بزرگترین وزیباترین تئاتر تاریخ هنر ایران….خانمای خوش سلیقه میدونن من چی میگم

  149. bahman Says:

    سلام پسورد می خواد پسوردش چیه؟ممنون

  150. Ali Says:

    سلام دوست عزیز عالی است. ولی با کمال تاسف گویا لینکها کار نمی کنند. می تونید آدرس دیگه ای به ای میل من بفرستید.

    ممنون و متشکر خواهم شد.

  151. iliya Says:

    شما با این کارتون منو جلوی کسی به خاطر این اثر به ویدئو البلد شهر دبی رفته بود رو سفید کردید ولی من برای دانلود نسخه ویدیوئی این شاهکار استاد بیزن مفید وارد این سایت شده بودم یه مشکل خیلی بزرگ اینه که با توجه به اینکه من از وی پی ان وارد شدم باز هم سرعت خیلی خیلی پایینه (متآسفانه) اگر ممکنه من رو واسه دانلود نسخه ویدیوئی راهنمائی کنید
    زبون من باری تشکر از این لطف بزگ شما عاجزه ممنونم

  152. داوود Says:

    لینک پرده سوم از فایلهای با کیفیت بالا خرابه. لطفا تصحیح بفرمایید- با سپاس

  153. مهدی Says:

    سلام و بسیار سپاس!

  154. Milad Shirali Says:

    یعنی به قول ما جنوبیا کااااااااا demet گرم ….

  155. احمد Says:

    این مجموعه را با کیفیت صدای عالی بصورت تمام رنگی میتوانید بصورت آنلاین در یوتیوب ببینید:
    http://www.youtube.com/watch?v=mUuQBrwq7Yk
    این مجموعه را از اینترنت دانلود کردم و صدا گذاری مجدد روی این اثر ماندگار انجام دادم چون صدای سر صحنه کیفیت فوق العاده پایینی داشت –

    میکس صدای با کیفیت مطلوب روی این ویدئو قدیمی چندین ساعت طول کشید تا تونستم هماهنگی ایجاد کنم بین این ویدئو و صدای اجرا شده در استودیو
    آخراش دیگه خسته شده بودم به بزرگی خودتون بخشید
    شاد باشید.

  156. مینا Says:

    لینک قسمت سوم درست نیست اگر لطف کنید و اشکالش رو برطرف کنید ممنون می شم.اپیوزود سوم دانلود نمی شود ، فور شیرد پیغام میده که لینک فایل مورد نظر اشتباه است ، اگر براتون امکان داره تصحیش کنید لطفا .
    بسیار بسیار سپاسگذارم
    ==========
    bishilepile: دوست گرامی بنا بدلایلی دسترسی و ویرایش دوباره فایل فعلن برایم دمقدور نیست . به همین دلیل اپیزود سوم را برایتان ارسال خواهم کرد.
    ممنون از توجه شما

  157. احسان Says:

    واقعا تشکر میکنم از این کار ارزشمندی که کردید.البته سایتتون فیلتر بود.ولی به کوری چشم فیلتر کنندگان دانلود کردیم.تا کور شود هر آنکه نتواند دید.

  158. یاسر Says:

    سلام دوست عزیز
    ممنون از زحمتی که بابت این قصه کشیدید
    من مدتها بود که دنبال این قصه زیبا برای پدرم بودم
    هم از قول ایشان و هم از قول خودم از شما سپاسگزارم.
    همیشه شاد و پاینده باشید.

  159. بیرنگ Says:

    nدوستان اگه میخواید از یوتیوب، فایلی رو دانلود کنید کافیه ابتدای آدرس کلمه kiss رو تایپ کنید تا وارد سایتی بشه که بهتون اجازه میده اون فایل رو دانلود کنید و دیگه مجبور نیستید که فقط آنلاین تماشا کنید. مثلا

    مربوط که به یکی از آهنگ های مرحوم فریدون فرخزاده که اگه بخواید دانلود کنید باید آدرس رو به شکل
    http://www.kissyoutube.com/watch?v=aLgpXs5l6_k
    در نوار ابزار تایپ کنید تا وارد صفحه مربوطه اش بشه
    ضمنا اگه در آدرس کاراکتر & بود باید تمام کاراکترهای بعد اون رو پاک کنید. در واقع آدرس فوق بیه شکل

    بود که من کلیه کاراکترهای بعد & رو پاک کردم

  160. بیرنگ Says:

    بعد از تایپ ادرس هایی که در پیغامم نوشته بودم دیدم داره تصویر رو نشون میده واسه همین ادرس ها رو با 2 تا ww نوشتم که دیگه تصویر رو نشون نده و دوستان متوجه منظور من بشن
    آدرس اصلی :
    http://ww.youtube.com/watch?v=aLgpXs5l6_k&feature=related

    بعد از پاک کردن کاراکتر های بعد از & به شکل زیر در میاد :
    http://ww.youtube.com/watch?v=aLgpXs5l6_k

    با اضافه کردن kissil هم به شکل زیر نوشته میشه :

    http://ww.kissyoutube.com/watch?v=aLgpXs5l6_k

  161. بیرنگ Says:

    اگه دوستان تمایل دارن شهر قصه رو به صورت تصویری ببین کافیه آدرس زیر رو
    http://www.kissyoutube.com/watch?v=mUuQBrwq7Yk

    رو در نوار ابزار تایپ کنن و صبر کنن تا صفحه ای با آدرس زیر به صورت خودکار باز بشه :

    http://saveyoutube.com/watch?v=mUuQBrwq7Yk

    راستی اگه در بین کار ازتون سوالی شد که گزینه run و cancel داشت حتما روی Run کلیک کنید

  162. tara Says:

    اینم لینک دانلود شهر قصه بیژن مفید که تو یوتیوب گذاشته بودم اینجا با کیفیت بهتر در 4shared آپلود کردم حجم 729MB :

    729MB
    http://www.4shared.com/video/nLMmg0x2/khaleh-sooske.html

    ********************
    bishilepile:
    دوست ارجمندم از بابت زحمتی که کشیدین بی نهایت سپاسگذارم
    امیدوارم که در آینده نزدیک روزگار کمی با من راه بیاید تا ذوقی و اندک دل و دماغی پیدا کنم و این ویدئو زیبا را به چند قسمت مساوی برش بدهم تا دوستانی که دسترسی به اینترنت پرسرعت ندارند هم بتوانند آن را دانلود کرده و از دیدنش لذت ببرند. دست گلتان درد نکنه . ممنونم

  163. majid Says:

    سلام و درود.
    این نهایت لطف بود. ممنون .

  164. عباس Says:

    واقعاً عالي بود دستتان درد نكنه ، آخرين بار اين قصه را 25 سال قبل شنيده بودم ، روح مرحوم مفيد شاد باد و شما هم پاينده باشيد.متشكرم

  165. مهدی Says:

    پارت سوم خراب است

  166. Danial Says:

    سلام
    دستتون طلا ولی به هر کس میپرستید قسمتون میدم که تو 4 شیرد آپلود نکنید.

  167. HAMED Says:

    باسلام من یه جوونه 24ساله هستم ولی با کارهای قدیمی کلا حال میکنم دمتون گرم واقعا دستتون بوسیدن داره ……اگر اثاره قدیمی لازم داشتید بهم ایمیل بزنید تا واستون ایمیل کنم از نظر ارشیو اهنگ تکمیل هستم از نظر فیلم هم تقریبا تکمیلم

  168. HAMED Says:

    دوست عزیز اگه امکانش هست فایل صوتی سیاه بازی سعدی افشار هم بزارید ممنون میشم….

  169. HAMED Says:

    اگر در زمینه برش قطعه صدا یا تصویر نیاز به کمک داشتین رومن حساب کنید….

  170. HAMED Says:

    با اینکه سنم کمه 24سالمه ولی هروقت کارهای قبل از انقلابو مرورمیشنوم یا میبینم اشک تمام صورتمو خیس میکنه من هر کاری از دستم بر بیا د واسه زنده نگه داشتن اثار قدیمی دریق نمیکنم میتونید رو کمک منم حساب کنید….

  171. حسین شیرین گو Says:

    من واقعا از لطف شما سپاسگزارم ، از زمان کودکی که بیش از 30 سال از آن میگذره بخش زیادی از این نمایشنامه رو حفظ بودم و جالبه بدونین هرچه میگذشت به مفهوم این طنز بیشتر نزدیک میشدم . همیشه دوست داشتم که به یه ترتیبی فایلهای این مجموعه رو داشته باشم چون دیگه دسترسی به کاستهای اون رو نداشتم . زحمت شما باعث ماندگار شدن اثر پر ارزش زنده یاد بیژن مفید شد . پیروز و سلامت باشد دوست عزیز.

  172. اهریمن Says:

    با سپاس بسیار فراوان از شما برای این کار فرهنگی، از شما درخواست می‌کنم که پرده سوم را دوباره آپلود کنید، زیرا لینک دانلود آن پاک شده است.
    درود فراوان

  173. ali Says:

    تشکر فراوان

  174. ali Says:

    لینک قسمت سوم درست نیست اگر لطف کنید و اشکالش رو برطرف کنید ممنون می شم.اپیوزود سوم دانلود نمی شود ، فور شیرد پیغام میده که لینک فایل مورد نظر اشتباه است ، اگر براتون امکان داره تصحیش کنید لطفا .
    بسیار بسیار سپاسگذارم
    ==========

  175. ali Says:

    واقعا ممنونم !!!!
    من بخش 3 نتونستم دانلود کنم!
    اگر برای منم ایمیل کنین ممنون میشم!
    بازم ممنون!

  176. مسعود Says:

    متشکرم.کار قشنگی بود.

  177. دكتر آرام Says:

    ممنون با اين كار خوب شما اين اثر ماندگار بيشتر عمر خواهد كرد زيرا همين دانلودها باعث خواهد شد اين شاهكار چند سال بيشتر توسط مردم نگهداري بشود اميدوارم به تمام آرزوهاتان برسيد يا حق

  178. afshar Says:

    سلام.مدتها دنبال این مجموعه بودم.از زحمتی که کشیدید و خاطرات گذشته های دور را برایم زنده کردید سپاسگزاری میکنم.موفق باشید.

  179. به آفرید Says:

    لطفا اگه ممکنه برام میلش کنین چون من نتونستم دانلودش کنم.

  180. ali Says:

    سلام
    قسمت 3 از سایت اشتراک حذف شده است
    در صورت امکان مجددآپلود کنید
    تا مجموعه کامل بشه و امکان استفاده داشته باشه
    با تشکر

  181. Saeid Eskafi Says:

    درود
    دوست عزیز با سپاس از کار ارزشمند شما من نتوانستم قسمت 3 شهر قصه را دانلود کنم:
    http://www.4shared.com/file/95049713/115829cd/shahre_ghesse_EPZ_003.html
    پیغام نبودن فایل مشاهده می شود. لطفن این قسمت را برای من ایمیل کنید.
    سپاسگذارم./

  182. arash Says:

    دوست عزیز فایل تصویری پیدا نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    )-:

  183. sohrab Says:

    سلام قسمت دوم لینکش خراب شده دوست من اگه بتونی ایمیلش کنی خیلی ممنون میشم

  184. arash Says:

    سلام،
    با تشکر فراوان بخاطر این کار قشنگتون.
    فقط اینکه من به یه مشکلی برخوردم. با کیفیت 320 نمیتونم پرده 3 رو دانلود کنم. invalide می ده.
    لطفاً کمک کنید.

  185. yonah amini Says:

    با سلام و خدا قوت به خاطر تلاش زیبایتان من که بینهایت لذت بردم اما لینک دانلود قسمت سوم این اثر زیبا در راپیدشیر خراب شده بود با توجه به این موضوع که سه فایل دیگر را دانلود کردم اما به علت نداشتن این قسمت متعاقباً کار ناقص شد از فایلهای تفکیک شده پرده سوم هم استفاده کردم اما هنگام تبدیل کرده این قسمتها به یک قسمت کامل متوجه شدم که قسمت درست شده کیفیت آن سه قسمت دیگر را ندارد لذا از برادرعزیز خودم خواهشمندم اگر درست کردن لینک دانلود امکان پذیر است که آنرا درست کنند اگر هم که فعلاً برایتان این کار مقدور نمیباشد لطف کنید و این قسمت را برای من ارسال کنید از شما بینهایت سپاسگزارم و مجدداً به خاطر این تلاش زیبا دست شما را از راه دور می فشارم باشد که بهترینهای خداوندی شامل حالتان شود با تشکر

  186. رضا Says:

    فوق العادست….

  187. Ali Kameli Says:

    با سلام و خسته نباشید
    من خیلی تلاش کردم پرده سوم را دانلود کنم ولی متاسفانه سرور پیغام میده که این لینک معتبر نیست یا وجود نداره لطفا اگه میشه با همین کیفیت 320, یا لینکشو یا خود فایل رو برایم ایمیل کنید. صمیمانه تشکر میکنم از زحمات شما.
    آدرس ایمیل من : alankevin07@yahoo.co.uk

  188. حسین Says:

    یه عالمه سپاسگزارم

  189. حسین Says:

    واااااااای یه دنیا ازتون ممنونم.

  190. حسین Says:

    درسته.منم بخش سوم رو نتونستم دانلود کنم.میشه برا منم میلش کنین؟ :(

  191. Omid Says:

    با درود به شما
    این نمایشنامه نقل تمام محافل اقوام ما در دوران کودکی بود و الان بسیار مشتاقم دختر 9 ساله‌ام آن را گوش کند و در کنارش من هم یادی از خاطرات کودکی کنم. لطفا در صورت امکان اپیزود سوم را برایم ایمیل فرمایید چون دانلود نشد. پیروز باشید

  192. مهدی Says:

    سلام دوستان میشه شهر قصه رو برام ارسال کنید ممنون میشم نتونستم دانلود کنم ادرس بزارم برام ارسال کنید

  193. مهدی Says:

    برای منم شهر قصه رو ارسال کنید jozan.1945@yahoo.com ممنون

  194. amir Says:

    سلام
    خسته نباشید .
    اگه ممکنه قسمت 3 با کیفیت 320 رابه ایمیلم بفرستید.

  195. حسام Says:

    سلام از کجا تصویریش را پیدا کنم؟

  196. saeed Says:

    salam ba vafa inke ghesmat sevoomesh download nemishe bade bade vali damet gharme be andaze gharmaye jonoob dooset daram 200 ta

  197. shadow Says:

    inke hichkodumesh download nmishe,mige file not valid…chejuryas?

  198. حسام Says:

    سپاس فراوان

  199. محمد Says:

    با سلام
    فیلم نمایشنامه شهر قصه اگه هست لطف کنید برای دانلود بزارید

  200. بهروز Says:

    سلام
    متاسفانه همه فایل ها در سایت 4shared خراب شده است و لینک آنها پیدا نمی شود. لطفا به من کمک کنید…..

  201. Saeid Says:

    ای کاش ما مردم هم بیشتر از اینها بر این اثر ارزش مینهادیم وبصورت رایگان دانلود نمیکردیم.باتشکر از بیپن عزیز بخاطر اینکار ماندگار

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

