بازهم بهار!

by

spring

چندروزیه بوی بهار از پشت شیشه های اتاقم خودش روبمن تحمیل میکنه . دیگه صبح ها که بیدار میشم هوا روشنه.شلوغی خیابانها بیداد میکنه . همیشه هفته آخر اسفند برای من سخت بوده .اما امسال مثل اینکه از همه سالهای عمرم زودتر گذشت.سال خوبی برای من هم بود و هم نبود.

چه کارهائی کردم که نباید انجام میدادم .و چقدر کارانجام نداده دارم .

اما امسال خیلی زود گذشت . خیلی .

نمیدونم چرا ؟

هیچ سالی تا این حد برای من سریع نگذشته بود.

میدونم تا چشم بهم بزنم سال جدید آمده و رفته و من بازهم متعجب خواهم بود  که چرا اینقدر زمان زود میگذره!

اما بغیر از همه اینها بهار توراهه

دیگه گنجشکا از بی دونی و بی آبی نخواهند مرد. شکوفه درختهارا میشه دیگه کم کمک روی بعضی از شاخه های درخت حیاط دید.

آیا سال دیگه این موقع اگر زنده باشم همین احساس را خواهم داشت

bishilepile

3 پاسخ to “بازهم بهار!”

  1. مانیا Says:

    سلام بهارت مبارککککککککککک
    امیدوارم همیشه سالها برات زود بگذرن چون معتقدم وقتی به آدم خوش میگذره متوجه گذشت زمان نمیشه…شایدم اشتباه میکنم البته بهتره بگم امیدوارم سالها با لذت برات بگذره..
    به آیلار گل و شادی عزیز هم سلام برسون.
    عید همتون مبارکککککککککککککککککککککک🙂
    ===================
    bishilepile:
    مانیای گرامی
    ممنونم از شما
    نمیتونم بگم بد گذشته چون در طول سال گذشته همینقدر که سالم و سلامت بودیم خودش بسیار جای شکر داره. بهرحال نیمه پر لیوان را هم باید دید.
    منهم برای شما و خانواده گرامیت آرزوی سرسلامتی و تندرستی دارم
    شاد باشی

  2. دست نوشته / یاسر کمالی نژاد Says:

    عیدت مبارک بی‌شیله‌پیله جان
    امیدوارم که تو سال جدید اون یه ذره ‌شیله‌پیله ای هم که داری بریزه٬ خلص خالص بشی😀
    ===========
    bishilepile:
    یاسر عزیز و گرامی
    عید شما هم مبارک باشه
    برای شما و خانواده گرامی آرزوی سالی خوش و خرم دارم
    بهترین دعا را در حق من کردی رفیق
    واقعا سپاسگذارم

  3. salar Says:

    dooste azizam salam.be soorate etefaghi ba webloget ashena shodam.neveshtehay zibato kamabish khoondam va lezat bordam.va heyfam oomad vasar payami nazaram.omidvaram hamishe salamat bashio pirooz.khoday bozorg negahdaret
    ====================
    bishilepile:
    دوست ارجمند
    قدم به چشم ما گذاشتی
    نوشته های زیبا که چه عرض کنم من هنوز بلد نیستم بنویسم
    اما از نظر شما سپاسگذارم لطف فرمودین

پاسخی بگذارید

