هزار وعده خوبان یکی وفا نکند!

by

music

مدتهاست که دربدر دنبال کسی هستم تا کمکم کنه بلکه بتونم توی این وبلاگ نحیف و بینوا یک بخش صوتی داشته باشم تا هرکسی که بما سری میزنه اگه دوست داشت یه موزیکی که مطابق حال روز همانروز منه گوش کنه .

ولی تابحال که به هیچ نتیجه ای نرسیدم  و خودم هم جرات دستکاری تو سیستم وبلاگم رو ندارم.چون من هیچ آموزش کلاسیکی در رابطه با وبلاگ و کلا کامپیوتر ندیدم و این وبلاگ هم چون برام مهمه نمیتونم ریسک کنم و دستکاریش کنم و اینکه :

یه دوستی قولهائی بما داد و ازم پسوورد خواست و براش هم پسوورد این وبلاگ رو ایمیل کردم ولی :

هزار وعده خوبان یکی وفا نکند


بهرحال اگرکسی منو تو این کار یاری کنه محبت بزرگی بمن کرده

bishilepile

5 پاسخ to “هزار وعده خوبان یکی وفا نکند!”

  1. kadkhoda Says:

    با سلام
    میخواستم ازتون خواهشی کنم و اونم اینه که اگه میتونین یه دعوتنامه بالاترین برا من بفرستین
    ممنون میشم
    mard.bash@gmail.com
    =====================
    دوست عزیزم
    من بخاطر تعویض ایمیلم بعلت فنی نمیتونم فعلا دعوتنامه برای کسی ارسال کنم.
    و از طرفی شما هم تا میتونی خودت رو آلوده بالاترین نکن.
    از این که نمیتونم کمکت کنم شرمنده ولی از این که شما از طریق من آلوده بالاترین نمیشید خوشحالم
    شاد باشید همیشه
    bishilepile;

  2. ali Says:

    سلام
    ممنون از وبلاگ زیبات
    ممنون میشم اگه برام دعوت نامه بالاترین را بفرستی
    بازم ممنون و شرمنده
    alikhalili_61@yahoo.com
    =================
    دوست عزیزم
    همانطور که برای دوست دیگرمان گفتم از لحاظ فنی بخاطر تعویض ایمیل نمیتونم دعوتنامه ارسال کنم و باید اعتراف کنم که از این بابت بیشتر خوشحالم چون بواسطه من آلوده بالاترین نمیشوید
    سپاس از توجه شما
    bishilepile;

  3. مجله خبری Gajamoo Says:

    سلام بی شیله پیله عزیز.
    مگر گجمو مرده بود که از دوست دیگری تقاضا کردید؟
    اول باید برای آپلود دنبال سایت هایی مثل persiangig باشی چون از لحاظ تکنولوژی با کار ما سازگاری داره » راپیدشر و 4shared و …… ندارند »
    فرض کنیم شما فایل خود را آپلود کردید و یه آدرسی این چنینی به شما داد :
    http://bishilepile.persiangig.com/sattar/mp3
    حالا یه جمله audio در ابتدای آدرس مون میذاریم و بعد اون آدرس رو کپی می کنیم که در حقیقت آدرس مون اینجوری میشه :
    audio http://bishilepile.persiangig.com/sattar/mp3
    دقت کنید که یک فاصله ما بین کلمه audio و http حتما لازمه.
    در قسمت نوشتن وبلاگ شما دو گزینه در سمت راست دارید که یکی کلمه دیداری و دیگری ویرایش html است،که همیشه برای گذاشتن پست های صوتی باید ابتدا روی این گزینه کلیک کنیم » html »
    بعد از اینکه وارد صفحه ویرایش html شدیم دو تا کروشه مقابل هم درست می کنیم،اینجوری :
    [ ]
    البته برای اینکه شما متوجه منظورم بشین من بین این دوتا کروشه فاصله گذاشتم که در حقیقت برای نوع کارمون فاصله نداشته نباشه و به این شکل در بیاد :
    []
    خب حالا اون ادرسی که به همراه کلمه audio کپی کردی،ما بین این دو کروشه،pase و بعد مطلب رو ذخیره کن و روی دیداری » گزینه اول » کلیک کن و بعد برای اینکه تست کنی،روی پیش نویس کلیک کن تا قبل از منتشر شدن خودت اول تست کنی.
    آقا مبارکه که کار تمام شد😀
    اگر امری هست باز بنده در خدمتت هستم.
    ضمناً خیلی ممنونم که گجمو دات کام رو لینک کردی اما فعلا گجمو دات کام به گجمو دات نت تبدیل و اسمش رو هم گذاشتم مجله خبری Gajamoo و اگر امکان داره تصحیحش کنید.
    دختر گلت رو از طرف عمو گجمو ببوس و سفارش بنده رو هم بهش بکنید که عمو منتظره یکی از کارهای هنریش » موسیقی » بشنوه و بعد بذاره تو مجله خبری Gajmoo تا دیگر دوستان وقتی میان تو وبلاگم بشنوند.
    ارادتمند و کوچکتان :
    مرتضی دوره گشت
    ================
    دوست ارجمندم
    گجموی خوب و بزرگوار
    از این که همیشه نسبت به این حقیر نظر لطف داشتید سپاسگذارم
    واقعا از این که توی این موقعیت کمبود زمان و با اینکه میدونم چقدر مشغله فراوان دارید بازهم زحمت کشیدید و اینجا منو راهنمائی فرمودین سپاسگذارم
    برای شما آرزوی نیک بختی و دلخوشی دارم
    با احترام
    bishilepile

  4. مانیا Says:

    ا چه جالب من میخواستم بگم خودم بلد نیستم اما گجمو بلده و حتما کمکت میکنه که یهو کامنتشو خوندم!!!!!!
    حله پس.

  5. gajamoo2 Says:

    سلام آقا مسعود.
    اجر شما با سیدالشهدا.
    میشه یه لطفی کنی و لینک گجمو رو در لینک دوستان تصحیح بفرمایید؟
    انگاری اشتباهی رخ داده و لینک به سایت دیگری متصل میشه.
    آدرس اصلی :
    http://gajamoo.net
    ================
    حتمن دوست عزیز و بزرگوارم
    مدتیه که گرفتاربودم و نمیرسیدم به این وبلاگ حقیر و بینوا سری بزنم
    اگر دیر شده عذر میخوام بزرگوار عزیز
    ارادت
    bishilepile:

پاسخی بگذارید

