گجمــو , گوهری در قامت دوست

by

 

دوست خوب کسی است  که با تو روراست, بی تعارف و رک باشد .

دوست خوب کسی است که خوبیهایت را کنار گذاشته و نقاط ضعفت را بتو گوشزد کند.

دوست خوب کسی است که بتوانی با او راحت و بی پرده صحبت کنی .

دوست خوب گوهری است  کمیاب .

من گوهری دارم بنام گجمو.

 

 

دوستی که میتونه با یک حرکت ناگهانی و دور از تصور, با  یک پیام کوتاه ,بهت بگه که دووم بیار صبح نزدیکه . گجموی خوبم وقتی که باشما درد دل کردم میدونستم که با یه پیغام منو از بهت خارج میکنی و برای فردای بهتر راهنمائی میکنی. این پست بتو دوست خوبم تعلق داره که خوب از ضمیر ادما سر در میاری.

  پ ن : شاید بد نباشه که ماجرای خودم و گجمو رو هم اینجا بنویسم بلکه برای شما هم جالب باشه :

ماجرا از این قراره که چند وقت پیش یه مشکل بسیار بزرگی پیدا کرده بودم خیلی رو اعصابم اثر بد گذاشته بود و تحت تاثیر این مشکل واقعا داشتم دچار افسردگی میشدم .مشکل من مشکل خاصی بود که نه مالی بود و نه مشکلات از این قبیل درواقع برای انجام کاری نمیتونستم تصمیم صحیح گیرم و مشکلات قانونی چرت و پرتی که در کشور ما وجود داره نمیگذاست تا بتونم راه صحیح رو انتخاب کنم بهمین خاطر دل و دماغ نداشتم و این مسئله حتا تا کامنتی  در پای یکی از مطالب گجمو پیش رفت و اونجا به گجمو گفتم که دل و دماغ ندارم و این دوست بزرگوار اونجا آرزو کرد که مشکلم حاد نباشه و بهرحال همدردی دوستانه ای با من کرد ولی مدتی بعد این دوست خوب کاری کرد و غیر مستقیم پیامی بمن داد که بطرز عجیبی روی روحیه من اثر کرد و راه حل رو که درست بیخ گوشم و جلوب چشمم بود رو برای من توضیح داد. باین صورت که با قرار دادن  یک کنسرت  زیبای گروه BEE GEES  که از گروه های محبوب من و ایضا خود این دوست بزرگوار بودو البته با قرار دادن کلمه  پسوورد  albalooina  که نام مستعار من در دنیای مجازی میباشد پیغامی رو بمن داد که بسیار برای من آموزنده و در عین حال التیام بخش بود. همه ما میدونیم که با اینترنت ذغالی در کشور ما آپلود کردن و قرار دادن یک کنسرت تصویری برای دانلود یعنی روزها و ساعت ها انتظار وبسیار کار سخت و طاقت فرسائیست در واقع    پیغام گجمو این بود که برای حل مشکلت صبور و محکم باش .و اعتراف میکنم که این پیغام برای من در آن لحظات حکم آب حیات رو داشت

7 پاسخ to “گجمــو , گوهری در قامت دوست”

  1. سروش Says:

    من واقعا این عشق و صفا رو که بین بچه های وردپرس میبینم لذت میبرم🙂

  2. سروش Says:

    سلام
    سایت رادیو وبلاگستان راه افتاد. اگه خواستی ثبت نام کن رفیق
    http://www.radioweblogestan.com
    http://www.station.radioweblogestan.com
    شاد باشی و موفق
    ==============
    bishilepile:
    دوست گلم
    سپاس از توجه شما و ممنون که بما سری میزنید
    اتفاقا بدم نمیاد چون چندوقتیه که میخوام اگر بشه با خانم رشدیه ,نوه مرحوم رشدیه که حتما میشناسیدش یه صحبتی داشته باشم در مورد مرحوم شاملو وتوجهی که به رشدیه داشته
    حتما این صحبت رو ضیط میکنم و اگرخودم نتونستم تو سایت بگذارم مزاحم شما میشم
    سپاس

  3. اگر دختر و یا پسر همسایه شما شبیه آناهیتا همتی و یا بهرام رادانه،لطفاً به پلیس اطلاع دهید « Gajamoo Says:

    […] گجمو،گوهری در قامت یک دوست […]

  4. دوشیزه شین Says:

    سلام
    ایشون واقعا حظور گرمی دارند و راهنمائی های خوبی می کنن.
    خدا برای خانواده خوبشون و بچه های اینترنت نگهشون داره🙂
    ====================================
    سپاس از توجه شما سرکار خانم

  5. مانیا Says:

    عجب…عمو گجمو واقعا» گوهره.
    جالبه من امروز داشتم فکر میکردم یه نفر بود به نام آلبالو اینا که همیشه برای گجمو کامنت میذاشت(من عادت دارم همه کامنتا رو میخونم) پس کوشش؟و یهو این مطلبو دیدم و وبلاگتونو پیدا کردم
    عجب دنیاییه!!!!!!!!!!
    ===============
    دوست گلم لطف فرمودید
    قدم بروی چشم ما گذاشنید
    منهم کامنتهای گجمو رو دنبال میکنم
    دنیائیه

  6. نازنازی Says:

    سلام، چه تعبير زيبايي از گجمو كردين، گوهري در قامت يه دوست، گجمو براي من هم مثل شما عزيز و قابل احترام، تا حالا نسبت به هيچ كس اين حسو پيدا نكردم، خيلي راحت تو رو از غصه و غم در مياره‌، چند روزي مي خوام وارد اين پست شم،‌ اما نمي شد تا امروز، خوبه كه مي تونم اينجا هم بگم عمو جون دستت درد نكنه و دوست دارم، گاهي وقتي دلم مي گيره ، بعد ياد حرفهاي عمو ميفتم كلي از اين رو به اون رو مي شم، موفق باشين و ممنون به خاطر گذاشتن اين پست…
    ==============
    لطف دارید نازی خانم
    سپاس از تشریف فرمائی و توجهتون

  7. مانیا Says:

    راستی با اجازه من لینکت کردم.
    ====================
    دوست گلم بزرگواری فرمودید
    خدمت خواهم رسید
    سپاس

پاسخی بگذارید

