روز تولد آی لار من

by

این روزها حال و هوای خاصی دارم .در واقع همش بفکر ساعت شش صبح شنبه ششم شهریور سال 1378 هستم .دقیقا زمانی که پدر شدم و ارزوی بزرگ داشتن یک دختر برام برآورده شد.در واقع چون در خانواده ما دختر نبود همه گی دوست داشتیم که فرزند من دختر باشه که خوب دختر شد و فصل جدیدی تو زندگیم باز شد.

خارق العاده بود انگار همه چیز دست بدست هم داده بود تا من اوج لذت رو از زندگیم ببرم وقتی که آی لار  بدنیا اومد با خودش شادی و نعمت بیشتری بخانه ما آورد و حالا که حدود نه سال از اون روزگار گذشته میبینم که هرلحظه این سالها از زندگی بیشتر و بیشتر لذت بردم . و درتمام این سالها هر روز تولدش برای من خاطره بود و خاطره هست.

من مطمئنا نتونستم اون پدری باشم که لائق آی لاره ولی مطمئنا تمام سعیم رو کردم . و امیدوارم که خود آی لار هم قدر خودش رو بدونه. خدا خیلی نعمتها به اون داده که یکجا جمع کردنشون سخته. از جمله استعدادش تو موسیقی  رو اصلا نباید دست کم بگیره .نعمت درک موسیقی و داشتن دستهائی که انگار برای موسیقی ساخته شدند نعمت بزرگیه و آرزوی من هم اینه که یک روز بتونه از تمام استعدادش برای موسیقی استفاده کامل بکنه.

ارزو میکنم که همیشه لبش بخنده و تنش سالم باشه و بدونه که من و مادرش تمام زندگی و هستیمون رو فقط برای اون میخواهیم و تمام عشق ما فقط اینه که زندگی شاد و موفق اونو ببینیم.

آی لار خوبم تولدت  مبارک برات آرزوی سالها نیک بختی دارم .بدون که چشم و چراغ خونه من و مامانت توئی .نفست نفس ماست . شادی تو شادی ماست.رنجت رنج ماست . من و مادرت نفس میکشیم برای نفس تو .پس همیشه شاد باش تا ما هم شاد باشیم

برچسب‌ها: ,

3 پاسخ to “روز تولد آی لار من”

  1. سروش Says:

    بهترین آرزوها رو برای شما و خانوادتون دارم
    =========================
    bishilepile:
    سپاس سروش عزیزبزرگواری فرمودید
    ممنون از توجهت
    من هم برای شما وخانواده محترمت آرزوی دلشادی و تندرستی دارم

  2. Red Song Says:

    سلام
    تولد دختر گلتون مبارک, در کنار هم روزای زیبایی داشته باشید.
    ======================================
    bishilepile:
    سپاسگذارم سرکار خانم
    من هم برای شما آرزوی نیک بختی و تندرستی دارم
    شما که با موسیقی سرو کار دارید مطمئنا حس من رو در مورد فرزندم خوب میدونید
    از این که استعداد فراوان در موسیقی داره و دستهائی داره که انگار برای
    نواختن سازهای بادی طراحی شده البته در حال حاظر فلوت ریکوردر و بلز رو خوب میزنه
    ولی آرزوی من اینه که یک روزی بتونه توی یک ارکستر بزرگ در حد ملی تک نوازی کنه
    و اون روز خواهد بود که من میتونم یک نفس راحت بکشم
    ممنون از تشریف فرمائی تون و سپاس از توجهتون

  3. gajamoo2 Says:

    سلام آیلار گل من.
    تولدت مبارک عمو جان.
    می دونم عموی بدی هستم.
    می دونم دیر رسیدم.
    اما یه وقتایی دیر رسیدن بهتر از نرسیدنه و امیدوارم عموی لایقی برای تو باشم.
    قدر بابای مهربونت رو حتماً داشته باش چون مطمئنم همچین بابایی گیر آوردن تو این دوره زمونه خیلی سخته و امیدوارم خدا تو رو واسه مامان و بابات و مامان و بابات رو واسه تو نگه داره.
    تولدت مبارک آیلار عمو.
    ==============
    bishilepile:
    دوست عزیز و بزرگوارم
    میدونم تو این وانفسای وقت وزمان بزرگواری میفرمائید و این جا نتشریف میارید
    بزگواری دوست بسیار ارجمندم.
    ما هرچه میکنیم برای بچه هاست
    آینده بچه هاست که مهمه
    فرقی هم نداره آیلار من یا مارال شما یا ایکس یا ایگرگ
    این مملکت فردا مال این عزیزانه
    امیدوارم با توجهات بزرگوارانی مثل شما آینده خوبی برای صاحبان فردای این کشور رقم بخوره
    بازهم سپاس
    گحموی عزیز

پاسخی بگذارید

