سوغات من از وب 008

by

یک شعر زیبا از سروده های آقای حمید رجائی که که امروز بانو مونا انتظار عزیز به بالاترین لینکش کرد

بخشی از شعر:

حالم بد نيست غم کم می خورم
کم که نه! هر روز کم کم می خورم

آب می خواهم، سرابم می دهند
عشق می ورزم عذابم می دهند

خود نمی دانم کجا رفتم به خواب
از چه بيدارم نکردی؟ آفتاب!!!!

خنجری بر قلب بيمارم زدند
بی گناهی بودم و دارم زدند

دشنه ای نامرد بر پشتم نشست
ازغم نامردمی پشتم شکست

سنگ را بستند و سگ آزاد شد
يک شبه بيداد آمد داد شد

.

.

.

برای مطالعه کامل این شعر زیبا به وبلاگ آوای مسیح مراجعه فرمائید

پ ن :

1) سپاس از بانو مونا انتطار عزیز که شکارش رو از وب شکار کردم

2) در بخش انتهای پست  این مطلب میتونید فایل صوتی این شعر زیبارو هم دریافت کنید

2 پاسخ to “سوغات من از وب 008”

  1. امین Says:

    سلام………آقا افتخاردادی و میدی که بهم سر میزنی…بازم منتظرم تا پیشم بیای و تشکرات فراوان از حضورت…………..
    =======================
    bishilepile:
    درود و خیر مقدم امین عزیز
    من به وبلاگ شما برای یاد گرفتن آمدم و خواهم آمد
    بزرگواری فرمودی

  2. mohamad Says:

    سلام و خسته نباشی من یه خواهش دارم میشه برام دعوت نامه بالاترین بفرستی خواهشن خیلی نیاز دارم اگه لطف کنی خیلی ممنون میشم اگه فرستادی بهم بگو تو نظراتم خیلی ممنون موفق باشی یا علی منتظرم
    =============
    bishilepile:
    محمد عزیز
    درود و خیر مقدم
    چون میدانم اگر برایت دعوتنامه بفرستم روزی بخونم تشنه خواهی شد معافم کن عزیز

پاسخی بگذارید

