تقدیم به عزیزترینم

by

 

 

 

 زمان تولد عزیزترینم (نهم مرداد)از راه رسید با اینکه براش هیچ کاری نکردم ولی همیشه برای من همه کار کرده پس برای تبریک و شادباشش و اینکه بدونه که چقدر دوستش دارم  یک غزل که امروز تواینترنت شکار  کردم تقدیمش میکنم و ارزوی سلامتی و تندرستیش رو برای همیشه دارم .

من مست و پریشانم ، خم بر سر من بشکن

هندوی غزلخوانم ، خم بر سر من بشکن

گل ساختی آتش را ، اکنون بزن از عشقی

آتش به گلستانم، خم بر سر من بشکن

هندوی توام جانا، جان سوخته از داغت

تن نیز بسوزانم ، خم بر سر من بشکن

از نان بخورانم کم، از یم بچشانم نم

وز باده فراوانم، خم بر سر من بشکن

سالوس و ریا تا کی ، وز یار جدا تا کی

از توبه پشیمانم، خم بر سر من بشکن

در عقل تنیدم بس ، اقوال شنیدم بس

فرسوده شد ایمانم، خم بر سر من بشکن

ناگه مزنم آتش، یک باره مگیر از لطف

چون طفل ز پستانم، خم بر سر من بشکن

یوسف نی ام آخر من ، نظاره کنم کز روی

چاک است گریبانم ، خم بر سر من بشکن

هم نفسم و هم عقلم، هم کفرم و هم ایمان

ابسال و سلامانم، خم بر سر من بشکن

هم خشک و بیابانم، هم چشمه جوشانم

هم دیو و سلیمانم، خم بر سر من بشکن

غم نیست ز اضدادم، در مسجدم ار هندو

در دیر مسلمانم، خم بر سر من بشکن

یارب به رسولانت، کز آتش ایمانت

محروم مگردانم، خم بر سر من بشکن

پی نوشت (1)

سراینده این شعر زیبا جناب آقای سید عبدالرضا موسوی هستند که با بزرگواری در ذیل این مطلب

یادداشتی را قراردادند و این مطلب بینوای حقیر مارامزین فرمودند.امیدوارم از این که از سروده ایشان اینجا استفاده کردم رضایت داشته باشند.

bishilepile

3 پاسخ to “تقدیم به عزیزترینم”

  1. sam Says:

    قربونت برم مرسی از لطفت .
    ==============
    bishilepile:
    درود و خیر مقدم گل بانو
    قدم بروی چشم ما گذاشتی

  2. امین Says:

    سلام.خوبی…………خوشحال می شم بهم سربزنی……باعث افتخاره که باهات تبادل لینک کنم………………راستی عزیز ترین کست باید بدونه که واقعا براش عزیزی………..واقعا…..
    ================
    bishilipile:
    سپاس دوست من
    با افتخار تبادل لینک خواهم کرد و مطمئنا مزاحمتون خواهم شد
    سرافراز فرمودید

  3. سيد عبدالرضا موسوي Says:

    آيا شما مي دانستيد كه شاعر شعر انتخابي تان متولد 9 مرداد است؟ از حسن نظرتان نسبت به اين غزل كه در دهلي سروده ام بسيار سپاسگزارم و از اين توارد و تقارن حيرت زده . ضمن اين كه در پيغام ها هم sam حروف اول نام من است s سيد a عبدالرضا و m موسوي. به هرحال اتفاقي شما را يافتم و متعجب شدم . اين هم از عمر شبي بود كه حالي كرديم. يا علي. موفق باشيد.
    ==========
    bishilepile:
    جناب سید عبدالرضا موسوی
    ابتدا خیرمقدم و سپاس از توجه جناب عالی
    ضمنا دست مریزاد بابت سروده بسیار زیبای شما
    و اینکه SAM مخفف و چکیده نام همسرم و دخترم و من است(شادی + آی لار + مسعود)
    که همسرم برای خودش در دنیای مجازی انتخاب کرده
    باید اعتراف کنم که هیچ چیزی در آن روز برای ثبت احساس واقعی خودم نسبت به همسری که برایم همه چیز بوده زیباتر و پرمعناتر از سروده شما نبود و هنوز هم نیست
    من خیلی با دنیای شعر آشنائی زیادی ندارم ولی شعر خوبی که بدلم بنشیند را نمیتوانم از کنارش براحتی بگذرم
    ایکاش از این که از سروده زیبای شما استفاده کردم راضی بوده و مرا عفو بفرمائید.
    همین حالا هم خدمت شما بزرگوار عرض میکنم که اگر راضی به این مسئله نیستید این پست را به بخش خصوصی ولاگ ارسال میکنم و از دید عموم خارج میکنم
    ولی واقعا چقدر این تشابه در نام و در روز تولد ومتقارن بودند این موارد جالب و در عین حال عجیب است
    برایتان بهترین هارا آرزومندم

پاسخی بگذارید

