سوغات من از وب 005

by

این سوغات من از وب هم شده  بلای جون من

چون مطالب بدربخور و قابل توجه آنقدر زیاده که واقعا به این راحتی ها نمیشه ازشون گذشت

ولی اگر بخوام همشون رو اینجا ثبت کنم دیگه یه وبلاگ جواب نمیده

بهر حال دیگه از این یکی نتونستم بگذرم

یه سایت محشر و فوق العاده که متاسفانه تو بالاترین خیلی بهش توجه نشد ولی فوق العاده بود و هست

برای شنیدن آهنگهای بسیار زیبا و دست چین شده که شما را  به سالها قبل و زمانی که old songs   معروف شده بود میبره

سایت RED SONGS   که پیشنهاد میکنم حتما یک سری بهش بزنید

 

 bishilepile

3 پاسخ to “سوغات من از وب 005”

  1. Red Song Says:

    سلام
    ممنونم برای این پست و معرفی سایت…
    ====================
    bishilepile:
    دوست گرامی
    خیرمقدم
    خواهش میکنم و عذر تقصیر که باید بشتر و بهتر معرفی میکردم
    بهر حال لذتی بردم از شنیدن و دانلود انتخابهای فوق العاده شما
    براتون بهترین هارو آرزو دارم

  2. gajamoo2 Says:

    سلام.
    چون دوست دارم می خواستم مزاحی هم باهات بکنم و اون هم اینه :
    کلک از بابت معرفی و تبلیغ این سایت چقدر گیرت اومد؟😀
    باور کن به کسی نمیگم😀
    ==========
    bishilipile:
    گجموی عزیز
    خیر مقدم
    سعادت نصیب من شد دوبار کامنت شما ثبت شده
    این رو بفال نیک میگیرم دوست عزیز و گرامی
    قدم رنجه فرمودی استاد

  3. gajamoo2 Says:

    سلام.
    چون دوست دارم می خواستم مزاحی هم باهات بکنم و اون هم اینه :
    کلک از بابت معرفی و تبلیغ این سایت چقدر گیرت اومد؟😀
    باور کن به کسی نمیگم😀
    ================
    bishilepile:
    گجموی خوبم
    یا درواقع سنگ صبور عزیز
    بازهم خیر مقدم
    والله چی بگم
    آهنگ محبوب من تو دوره اون سالهای خوب
    آهنگ if you go away بود
    آهنگ رو میپرستیدم و کاستش رو داشتم
    اولین آهنگی که با گیتار کامل زدیمش و خوندیم و حال کردیم با دوستان همین آهنگ بود
    خلاصه تو این سایت حدود 12 اجرای مختلفش رو گذاشته بودند
    دیگه چی بگم
    وقتی با عجله همه اش رو دانلود کردم
    دیدم نمیشه
    برو بچه های بالاترین هم که کم لطفی کردند و خیلی بهش امتیاز ندادند
    وظیفه ام بود تا هرکسی که به این کلبه درویشی میاد
    اگه مثل من عاشق این آهنگ ها باشه آدرسشو تقدیم کنم
    لطف کردی سالار
    به قول خودت
    صفای قدمت

پاسخی بگذارید

