سوغات من از وب 004

by


وبگردیهای امروز هم خلاصه نتیجه داد
توی یکی از کامنتهای یک مطلب در بالاترین
هموطن عزیزم با آیدی aaah123 مطلبی رو( متن یکی از ترانه های داریوش ) نوشت که نمیتونم ازش بگذرم و با احترام به ایشان اینجا ثبتش میکنم .ذوق سرشار این دوست عزیز که در زمانی که نیاز بود این شعر زیبا را درکامنتش نوشت که اکثریت دوستان لذت بردند واقعا دست مریزاد دارد.

تقدیم به همه هواداران عزت و آزادی و استقلال ایران:
ای سر سبز وطن، آذرآبادگان من
از تو جدا يكنفس، مبادا ايران من
روزگارت بر امان، دور از دست گزند
پشت تو بي لرزه باد، همچنان كوه سهند
سرفراز ياور ايران من
پر غرور خاك ستارخان من
آنكه دلش مي زند ، نبض جدايي در باد
با او سخن مي گويم ، تا نگهدارد به ياد
آذرآبادگان من، جان جانان من است
قيمت خون ارس، رگ ايران من است
خانه شمس و زرتشت آبروي ميهن است

چه نزديك تو باشم، چه در غربت غريب و دور…
تو را نمي دهم ز دست، اي مرز عشق و شعر و شور
مگر بي تو مي شود، زمزمه ارس شنيد؟
مگر بي تو مي شود به معناي وطن رسيد؟
سرفراز ياور ايران من
پر غرور خاك ستارخان من

با تشکر از هموطن خوبم aaah123
این آهنگ رو میتونید اینجا گوش کنید 

                                                     bishilepile

برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , ,

پاسخی بگذارید

