یکی داشت و یکی نداشت. ( بعضی مواقع یه کوچولو خیلی مختصر بچه شدن عیبی نداره)

by

یکی داشت و یکی نداشت

اونی که داشت توبودی و اونی که تورونداشت من

یکی خواست و یکی نخواست

اونی که خواست تو بودی واونی که بی تو بودن رو نخواست من

یکی آورد و یکی می آورد

اونی که آورد تو بودی اونی که به جز تو بی هیچکی ایمان نیاورد من

یکی موند و یکی نموند

اونی که موند تو بودی و اونی که بدون تو نمی تونست بمونه من

یکی رفت و یکی نرفت

اونی که رفت تو بودی و اونی که به خاطر تو تو قلب هیچکی نرفت من

**********************************

این مطلب رو از یک ایمیل که توسط یک عزیزی که عزیزترینمه اینجا آوردم .البته اصل مطلب یک تصویره که اگر دوست داشتید ببینید میتونید اینجـــــا مراجعه کنید.

ممکنه بچه گانه بنظر برسه ولی برای من که خیلی جذابیت داشت. ودر ضمن مگه ما هممون از همون اول بزرگ بودیم .مگه همه ما یک زمانی بچه نبودیم و این که مگه همه ماتوی دلمون همون بچه چند سال پیشهانیستیم.

جا داره که این جا در دنیای مجازی بعضی مواقع سری به دنیای کودکانه درونمون بزنیم (اشکــــالی که نداره؟)

بگذریم که من شخصا فقط ادای آدم بزرگ هارو در می آرم والا . . . . . .

پ ن 001 :

و این را هم اضافه کنم که مگه برای عشق و عاشقی نباید اول آدم دلش مثل یک بچه صاف بشه مگه بی دل صاف و بچه گونه هم میشه عاشق شد.

bishilepile

پاسخی بگذارید

