آیا من مرتد هستم ؟

by

برای خودم دیگه عادی شده . دیگه اصلا بهش فکر هم نمیکنم . اما برای دور و بریهام هنوز مسئله حل نشده و اونهم اینه که من دیگه مدتهاست که بیشتر سفیدهارو سیاه میبینم وبالعکس. دست خودم هم نیست . خوب من به عقلم که نمیتونم شک کنم. شما باشید شک میکنید.
واقعا تکلیف من و امثال من چیه؟
شما اگر جای من باشید چه میکنید. من , وقتی که میبینم طرف داره یه دروغ شاخدار میگه ,خوب دروغ داره میگه ومن نمیتونم بخودم بگم عیبی نداره من ایراد دارم والاطرف که اتفاقا خیلی هم کارش بالاست و خیلی هم وضعش توپه و همه هم قبولش دارن , که دروغ نمیگه.ولی داره دروغ میگه ومن مطمئنم که داره دروغ میگه .
دور و بریهام همه بمن میگن که عیبی نداره قبول کن حرفشو .خلاصه اونا یه چیزائی میدونن که من و شما نمیدونیم.
اما من دارم میبینم که طرف داره به سیاه میگه سفید خودش هم سیاه سیاهه چرا باید باورش کنم ؟ تکلیف من این وسط چیه ؟
من نمیتونم وقتی چیزی رو سیاه میبینم ومطمئنم که سیاهه اون رو تو فکر و خیالم سفید ببینم.رو حساب حرف دیگران هم نمیتونم بیخودی خودمو وادار کنم تا سیاهی هارو سفید ببینم.
تو بعضی موارد قضیه از این هم بدتر و فجیع تره .دیگه کار بجائی رسیده که بعضی ها بمن میگن تو مرتدی.
بنظر شما من مرتدم ؟
==============
پ ن .
1387/04/06 جمعه ساعت 12/50
طبق نظر یک دوست در بالاترین کلمه یک را از نام پست (آیا من یک مرتد هستم ) حذف کردم .

برچسب‌ها: , , , , , , , , ,

9 پاسخ to “آیا من مرتد هستم ؟”

  1. مرتد Says:

    نه تو مرتد نیستی
    تو یک برگشته از دینی که هنوز هم که هنوز دلت از انتخابت راضی نیست
    یعنی شما هنوز تصمیم نهائی رو نگرفتی
    امیدوارم یه روزی بتونی راهت رو اتخاب کنی
    ========
    bishilepile:
    نمیدونم هموطن خوبم
    واقعا نمیدونم
    سردرگم هستم و گیج
    ممنون از توجهت

  2. ایرانی Says:

    تنها نیستی.
    =========
    bishilepile:
    سپاس هموطن گلم
    خیر مقدم و ممنون از توجهت
    البته باید اعتراف کنم که این مسئله برای خودم خیلی مهم نیست
    فقط مشکل وقتی آغاز میشود که مجبور به ابراز عقیده میشوم و دیگران نمیتونند تحملش کنند

  3. معین Says:

    اخه به این کار که نمی گن بی شیله پیله بودن وقتی یکی داره بهت دروغ می گه اگه اسیبی بهت نمی رسونه دلیلی نداره باهاش مقابله کنی بذار خوش باشه
    =========
    bishilepile:
    خیر مقدم هموطن گلم
    این بیشیله پیله گی هم خیلی وقتا کار دستم میده
    نمیخوام غمپز درکنم که من آدم بیشیله پیله ای هستم
    ولی سعی میکنم باشم و بعضی وقتها مجبور میشم که قالب بی شیله پیله گیمو عوض کنم
    بنظر من بیشیله پیله گی واقعی که من ازش هنوز دورم کار سختیه
    ممنون از توجهت

  4. medi Says:

    شما مرتد نیستی.
    شما فقط یک انسان آگاه هستی که نمیتوانی هر چیزی را که دیگران قبول دارند به سادگی بپذیری واین اولین قدم در خودشناسی هست.
    هیچ دلیلی ندارد که واهمه ای داشته باشی از اینکه در هر چیزی شک و تردید کنی. درهرحال شاید آنها و دیگران بتوانند به خودشان دروغ بگویند، ولی شما نمیتوانی به همین سادگی سر خودت کلاه بگذاری….همین..
    ===============
    bishilepile:
    خیرمقدم و ممنون از توجهتان
    وخوشحالم که دوستان عزیزم در این دنیای مجازی منو درک میکنند
    واقعا سپاسگذارم

  5. آنام Says:

    دعوت به مطالعه:
    http://delusivefacts.blogspot.com
    جرأت اندیشیدن داشته باش. کانت
    =============
    bishilepile:
    خیرمقدم و سپاس از توجهتون
    و تشکر ویژه بابت نوشته خوب پیشنهادیتان

  6. علی Says:

    آخه آدم به حرف مشنگ گوش میده؟😀
    ========
    bishilepile:
    حیرمقدم و سپاس

  7. فهیمه Says:

    تولد نادر یک عاقل رو در این مملکت به هم میهنان تبریک عرض می‌کنم. بلکه کار و کاسبی دروغگوها کساد شه.
    البته فهمیدن اینکه یه حرف دروغه، زیاد عقل نمی‌خواد. اون مهمه که فهمیدی اکثریت، دروغ رو قبول می‌کنند. و هرکی دروغ رو نپذیره، باید حساب پس بده و بشه مرتد!!
    =====
    bishilepile:
    خیرمقدم و سپاس

  8. MAS Says:

    اگر مرتد بودن گناه است با اشتیاق میکویم شما گناه کاری ولی چون مرتد شدن یعنی ذهنیت روشن داشتن میگم بله شما مرتد هستی و باید به خودت افتخار کنی که از مسیر دین خارج شدی و تقلید رو کنار گذاشتی و عقلانیت رو جای گذین کردی .من هم روزی همچون تو از اطرافیان خسته بودم ولی کم کم اطرافیان رو هم مرتد کردم . بیداری شروع زندگیه درخواب اگر پادشاه هم باشی دروغی و بی فایده است .
    بدرود هم میهن . خوشحال از آشناییت .
    =================
    bishilepile:
    خیرمقدم و سپاس از توجه شما

  9. xtrementalist Says:

    آره بابا یه مرتد مذهبی هستی!
    ================
    bishilepile:
    خیرمقدم و سپاس از توجهتون

پاسخی بگذارید

