درمورد سایت بالاترین لینکهای تازه

by

حدود کمتر از یک سال پیش من با سایت بالاترین آشنا شدم

و چیزی نگذشت که شدیدا به اون علاقه مند شدم. تا چندین ماه فقط هرروز به اون سایت سر میزدم و از خوندن مطالبش لذت میبردم تا حدود 2 یا 3 ماه پیش که وقتی در بخش کامنتها با یک کاربر قدر و پر انرژی همکلام شدم ایشون با یک بیت شعر من رو دعوت کرد که لینک ارسال کنم .

و همین شد که افتادم به بررسی و گشت گذار برای پیداکردن مطلبی و یا کلا هرچیزی که به بالاترین ارسال کنم که دست برقضا یک تصویر از یک نوع غذائی که بسیار پیش ما آذری زبانها پرطرفداره لینک کردم و نسبتا امیتاز خوبی هم دریافت کردم.

و این طور شد که با ارسال تصاویری که بنظر خودم بامزه بودند در بالاترین حضور بیشتری پیداکردم .

باید اعتراف کنم که در مقابل بعضی از کاربرهای بالاترین هیچ حرفی برای گفتن ندارم .بعضی هاشون بقدری پخته و با تجربه هستند که ورود در بحث هاشون مرد میدون میخواد.

بهر حال تصمیم گرفتم که با ارسال تصاویری که هرروز در اینترنت پیدا میکنم و دستچینشون میکنم بلکه بتونم لبخندی رو حتی اگر خیلی مختصر باشه به لبهاشون بیارم.

امتیاز و سطح انرژی هم واقعا برام هنوز مهم نیست .البته برای بعدها برنامه هائی دارم که اگه بتونم وقتم رو تنظیم کنم شاید بتونم یه مقدار از حوزه تصویر بیرون بیام و حضورم رو در بالاترین کمی پر رنگ تر کنم.

بهز حال بالاترین برای من یک موقعیت بسیار عالی بود و هست که بواسطه اون تونستم خیلی مطالب جالب و واجب رو یاد بگیرم.

برچسب‌ها: , , , ,

پاسخی بگذارید

