بی شیله پیله . اول

by

بی شیله پیله در واقع جنگ من با خودمه

چون من در جامعه ای زندگی میکنم که دروغ و کلک بنوعی امتیاز حساب میشه . هرکسی که از دروغ کلک استفاده نکنه در واقع محکوم به زندگی در بدترین شرایطه . متاسفانه در جامعه ای که من زندگی میکنم اگر دروغ نگی اگر کلک نزنی اگر خیانت نکنی نمیتونی سرپا بایستی. ولی من اگر به هرکسی دروغ بگم به خودم نمیتونم دروغ بگم .

پس اینجا من در واقع با خودم میجنگم ودروغها و کلکهای روزانه ام رو باخودم کنکاش میکنم تا حداقل فراموش نکنم که من یک ایرانی هستم و ایرانی بودن یعنی بی شیله پیله یعنی روراستی و یعنی راستگوئی .

و همینطور از این که مجبورم اون حس ناب ایرانی بودنم رو فقط در این دنیای مجازی بهش برسم واقعا متاسفم.

همین جا آرزو میکنم که روزگاری برسه که در ایران عزیز من دروغ و کلک جائی نداشته باشه

برچسب‌ها: , , ,

پاسخی بگذارید

